Mô tả công việc

1. Manage suppliers that provide administrative services, such as vehicles, dormitories, front desk, hotel, and visa.
2. Manage the company's restaurant (food material acceptance and supplier management)
3. Organize activities. (Birthdays, festivals, teambuiding...)
---------------------
1.负责管理提供行政服务的供应商如车辆,宿舍,前台,酒店,签证等
2. 管理公司餐厅(食材验收,供应商管理)
3. 组织活动(生日,节日,TEAM BUILDING。。。)

Yêu cầu công việc

1. Fluent in Chinese and basic English. PPT skill, communication skill, management skill, etc.
2. More than 3 years working experience
3. Bachelor and above.
---------------------
1. 中文流利,英文基本水平。演讲,PPT制作,沟通能力、管理能力等技能。
2. 三年以上的工作经验 3+ years working experience
3. 大学及大学以上。

Phúc lợi công việc

* Working time and benefits:
1. Monday to Friday, Saturday & Sunday off. Participating in full insurance benefits (health insurance, social insurance, unemployment insurance), the company supports 24/24 accident insurance and health care insurance for employees;
2. Professional working environment, multinational company, good career development opportunities. Cultural and sports activities, taking care of employees' health and life are organized periodically...
3. Salary: negotiable
4. Working address: Keangnam Landmark 72, Me Tri, HN

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 653 / 0
Logo Công ty TNHH Công nghệ Huawei Việt Nam Công ty TNHH Công nghệ Huawei Việt Nam
Tầng 33, Keangnam Landmark, E6, đường Phạm Hùng, Phường Mễ Trì, Quận Nam Từ Liêm, Hà Nội, Vietnam

Ngày đăng tuyển
25/08/2023

Nơi làm việc
Hà Nội

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng
Contract Procurement, Chinese, Presentation, Data Analysis, English

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
3 năm

Ứng viên
Nam nữ
Admin Specialist (行政专员)
Công ty TNHH Công nghệ Huawei Việt Nam
Nộp đơn