Mô tả công việc

- Answer telephone, take and reply messages;
- Receive and file/ handover incoming letters, documents;
- Supply and manage office equipment, stationery to office, pantry utilities;
- Schedule meeting if any; car arrangement for office use;
- Manage and searching the competitive supplier list regarding typical items for office use
- Agenda management: booking, travels, meeting, arrange air-ticket, hotel, car for guests or office members, sales team
- Control and manage office expense: electricity, parking, logistic support for office staff;
- (No often) Liaise with the authority/or any other organization for submission of visa, temporary residence card, work permit , legalized document..
- Performs other related duties as assigned

Yêu cầu công việc

- At least 6 months experienced in the same position;
- Good command of spoken and written English;
- Experience working or support sales team is an advantage;

Phúc lợi công việc

- Bảo hiểm theo quy định
- Du Lịch
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 467 / 1
Logo Công ty TNHH FES (Việt Nam) Công ty TNHH FES (Việt Nam)
Số 11 đường số 08, Khu công nghiệp Việt Nam - Singapore, Bình Dương

Ngày đăng tuyển
10/12/2019

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Ứng viên
Nam nữ
Admin Officer (cum Receptionist)
Công ty TNHH FES (Việt Nam)
Nộp đơn