Admin Manager
Công ty Cổ phần Central Retail Corporation (Việt Nam)
Mức lương: Thỏa thuận
Kinh nghiệm: 3 năm
Nơi làm việc: Tp Hồ Chí Minh
Trình độ: Đại học
Mô tả công việc
- Oversee all administrative works within the assigned scope of responsibilities, including: reception counter, meeting rooms management, personal car management, housing, stationery purchase & distribution, taxi cards management, expat documentation (visa, work permit, residence card), mailing service, etc.
- Validate the work of each admin members before proceeding next step/getting approval from superior. Control and ensure that procedures are followed and cost are used effectively.
- Be the main contact points between CPO and expats to explain and update on their personal matters (car, house, documentation, etc.).
- Update CPO & management team on any news with regards to office management, government requirements etc.
- Coordinate with relevant internal teams (Property, Employee Communications, HRBP) in managing office activities & events.
- Be the main contact point to liaise with Central Group team to coordinate executives’ schedule when visiting Vietnam.
- Other tasks as assigned by manager.
Yêu cầu công việc
Functional knowledge & experience:
- Experienced in managing office administrative tasks & working with multi-stakeholders both internally & externally
- Experienced in managing expats services, such as: visa & work permit, personal car & housing
Functional skill:
- Ability to manage multiple tasks with tight deadlines
- Ability to manage internal & external stakeholders in order to have smooth admistrative operations
Managerial skill:
- Experienced in managing a team of 3-6 members
Education: Bachelor degree of any majors
Seniority: at least 3 years experience in similar position
Language: fluent in English & Vietnamese (4 skills)
Office skills: Microsoft Office (Outlook, Word, Excel)
Attitude: Customer-oriented, hard working, team spirit, can do attitude, resilient & motivating
Phúc lợi công việc
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
Nộp đơn 350 / 0
Công ty Cổ phần Central Retail Corporation (Việt Nam)
163 Đường Phan Đăng Lưu - Phường 01 - Quận Phú Nhuận - TP Hồ Chí Minh
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên
Ngày đăng tuyển
05/12/2022
05/12/2022
Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh
Tp Hồ Chí Minh
Cấp bậc
Trưởng nhóm / ban
Trưởng nhóm / ban
Kỹ năng
Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ
Bất kỳ
Trình độ học vấn
Đại học
Đại học
Kinh nghiệm làm việc
3 năm
3 năm
Ứng viên
Nam nữ
Nam nữ
Việc làm tương tự
Giám Sát Nhân Sự (HR Supervisor )
Công ty TNHH Bảo hiểm Nhân thọ Mirae Asset Prévoir
Nhân viên Pháp lý (& CSKH Sau vay)
Công ty Tài Chính TNHH Một Thành Viên Bưu Điện
Chuyên viên Hỗ trợ nghiệp vụ (Kiểm soát văn bản nội bộ)
Ngân hàng TMCP Việt Nam Thịnh Vượng (VPBank)
Trưởng Phòng Quản Lý Chất Lượng Văn Thư Lưu Trữ
Công ty TNHH Đầu Tư Phát Triển Sản Xuất Hạ Long (BIM GROUP)
Nhân viên hành chính
Trung Tâm Dịch Vụ Phân Tích Thí Nghiệm Thành Phố Hồ Chí Minh
Admin Manager
Công ty Cổ phần Central Retail Corporation (Việt Nam)
Nộp đơn
Công ty Cổ phần Central Retail Corporation (Việt Nam)