Mô tả công việc
  • Handle General Office Administration for HN office including HR support, process correspondence, paper work and administration procedures ….in accordance with company policy
  • Arrange transportation for staffs' business trip
  • Purchase and monitor equipment, fix asset and stationery as required.
  • Do Petty Cash job for Hanoi office and do payment voucher to office supplier
  • Assist SCM for inventory control
  • Perform other assigned duties as required
Yêu cầu công việc
  • Bachelor Degree with relevant major administration, economics, English…
  • Good organization and communication skills;
  • Honest, dedicated and wish to work long term in the company;
  • Ability to work independently, but with teamwork spirit…

THÔNG TIN KHÁC

  • Bằng cấp: Đại học
  • Giới tính: Nữ
  • Độ tuổi: 23 - 30
  • Thời gian thử việc: 2 months
Phúc lợi công việc
  • Phụ cấp khác: Parking fees, training course, etc...
  • Cơ hội huấn luyện: Opportunity to prove your ability and develop yourself
  • Thời gian làm việc: Mon - Fri: 08:00 - 17:00, Sat: 09:00 - 16:00 (1st and 3th week)
  • Đồng nghiệp: Young and dynamic colleagues, friendly and open-minded

Phúc lợi:

  • Performance bonus shall be made one (1) to three (3) times a year as may be deemed expedient by the Company.
  • Health insurance and Social insurance regulated by Vietnam Labor Law plus the Combined personal accident and Health Insurance.
  • Ngày nghỉ: According to Vietnam Labor Code 2019
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 389 / 1
Logo Công Ty TNHH QES (Việt Nam) Công Ty TNHH QES (Việt Nam)
216-218 Quốc Lộ 13 - Phường Hiệp Bình Chánh - Quận Thủ Đức - TP Hồ Chí Minh.

Ngày đăng tuyển
22/03/2021

Nơi làm việc
Hà Nội

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nữ, từ 23 tới 30 tuổi
Admin (cum SCM)
Công Ty TNHH QES (Việt Nam)
Nộp đơn