Mô tả công việc

- Manage and arrange a meeting;
- Arrange schedule, accommodation and flight ticket for director business trip;
- Manager business expense and other business-related expenses;
- Implement, follow and report working progress and result of divisions according to meeting content;
- Translate for meeting and company’s documents as requested;
- Follow-up with documents that need attention, review, and signature;
- Other general administrative tasks as assigned by Director.

Yêu cầu công việc

- Bachelor’s degree or higher.
- Knowledge of Business/ Economic/ Foreign/ Finance and Accounting.
- Good at listening, speaking, reading and writing in English.
- Proficiency and professional in computer and administrative skills.
- Working experience: 02 years or more on Personal Assistant/ Secretary position
- High sense of responsibility and working attitude with honesty, high focus, flexibility and activeness

Phúc lợi công việc
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 511 / 1
Logo Công ty TNHH Chế Biến Thực Phẩm Huy Việt Nam Công ty TNHH Chế Biến Thực Phẩm Huy Việt Nam
302 - 304 Võ Văn Kiệt, P. Cô Giang, Quận 1, TP. HCM
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
04/05/2019

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Thư ký


Kỹ năng
Tiếng Anh

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển Trợ Lý Giám đốc
Công ty TNHH Chế Biến Thực Phẩm Huy Việt Nam
Nộp đơn