Mô tả công việc
  • Correspond with customer and consolidate customer database;
  • Work together with overseas office, Operation team;
  • Taking care of request for quotation;
  • Responsible for sales contracts and control the process until payment completion.
  • Maintaining an efficient filing system (both soft and hard copy).
  • Coordinate to other departments for accounting, finance, logistic.
Yêu cầu công việc
  • Diploma/University graduated in Accounting, Logistic, Business or related fields;
  • Excellent computer skills (MS Word/ Excel/ Power Point)
  • Be familiar with SAP or ERP or related softwares is advantage
  • English communication;
  • Accurate, reliable, self-confident and firm
  • Careful, proactive and result-oriented.
Phúc lợi công việc
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Thưởng
  • Đào tạo
  • Tăng lương
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 315 / 0
Từ khóa:
sales admin
Logo Chi nhánh Công ty TNHH Olam Việt Nam tại Thành phố Hồ Chí Minh Chi nhánh Công ty TNHH Olam Việt Nam tại Thành phố Hồ Chí Minh
Unit 1, Lầu 10, Tòa Nhà A&B, 76 Lê Lai, P. Bến Thành, Q. 1,Tp. Hồ Chí Minh (TPHCM)
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên

Ngày đăng tuyển
16/01/2020

Nơi làm việc
Đồng Nai

Cấp bậc
Thư ký


Kỹ năng
Tiếng Anh, Tin học văn phòng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển Sales Admin (Cashew Plant)
Chi nhánh Công ty TNHH Olam Việt Nam tại Thành phố Hồ Chí Minh
Nộp đơn