Mô tả công việc

- Welcomes guests and greets them cheerfully
- Receives phone calls and transfers to appropriate employees for them to handle the situation and makes sure that it is delivered to the right person.
- Keeps telephone lists updated on a monthly basis and distributes to the employees.
- Provides administrative works such as transportation arrangement for managers/ visitors, hotel accommodations to give our employees an efficient support.
- Coordinate with the drivers on car schedules and ensure its proper implementation.
- Supports in booking the meeting room for employees and coordinate for cleaning after use
- Management stationeries, office equipment & facilities: telephone system, fax..
- More details will be discussed on the interview

Yêu cầu công việc

- Female. From 22 - 26 years old
- Graduated College above
- At least 06 months experience in the same position.
- Good at English, Microsoft offices
- Customer-oriented mindset, flexible working but discipline, careful & helpful
- Willing to work at Cat Lai Industrial Zone - Dist 02

Phúc lợi công việc

- Discussed in the interview

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 516 / 3
Logo Công ty Trách nhiệm hữu hạn Bureau Veritas Consumer Products Services Việt Nam Công ty Trách nhiệm hữu hạn Bureau Veritas Consumer Products Services Việt Nam
Lô C7-C9, Khu công nghiệp Cát Lái - Cụm II (giai đoạn 1) - Phường Thạnh Mỹ Lợi - Quận 2 - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
10/07/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nữ, từ 22 tới 26 tuổi
Tuyển Receptionist (cum Admin)
Công ty Trách nhiệm hữu hạn Bureau Veritas Consumer Products Services Việt Nam
Nộp đơn