Mô tả công việc

- Handle all jobs in the recruitment process: Analyzing recruitment needs, making the recruitment plan, searching candidates, creating and posting job advertisements, short-listing CVs, organizing tests/interviews, sending job offer to successful candidates and implementing on-boarding training

- Accountable for all new hire processes including offer letter generation/ delivery, and follow-up; ensure all aspects of the new hire process are timely, accurate and lead to a positive experience for all involved

- Develop, update, follow up all procedure/ process related to recruitment, job requirements, job descriptions.

- Build up and maintain good cooperation and relations with different teams, departments and the staff in general; answer queries from employees; provide advice, support, updates and briefings on HR matters

- Bridge management and employees by addressing demands, grievances or other issues

- Manage headcount planning and employment cost

- Other tasks assigned by line manager

Yêu cầu công việc

- Experience FMCG industry is preferable. At least 1 year in recruiter role.

- Deep understanding of organizational and individual development

- Interpersonal skills

- English communication.

- Proficiency in MS Office

Phúc lợi công việc

- Trao đổi khi phỏng vấn

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 343 / 0
Từ khóa:
Human Resources
Logo Văn phòng đại diện tại Thành phố Hồ Chí Minh - Công ty Cổ phần Giấy Sài Gòn Văn phòng đại diện tại Thành phố Hồ Chí Minh - Công ty Cổ phần Giấy Sài Gòn
117 Nguyễn Văn Trỗi, Phường 12, Q. Phú Nhuận, HCM
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
13/01/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Chuyên viên


Kỹ năng
Tiếng Anh, Tin học văn phòng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ, từ 23 tới 30 tuổi
Tuyển Human Resources Specialist
Văn phòng đại diện tại Thành phố Hồ Chí Minh - Công ty Cổ phần Giấy Sài Gòn
Nộp đơn