Mô tả công việc

Receiving PR section manager

  • Send the form of request the quotation to suppliers for submit the quotation
  • Negotiate with the suppliers
  • Summary the quotaions in the abstract form for comparision the price
  • Submit the abstract form for approval from authorized person

Issue Purhasing Order (PO) / Prepare the contract

  • Issue PO in SAP system
  • Prepare the contract to suppliers

Monitor and control the delivery of goods and materials from suppliers

  • Follow up the delivery from supplier regularly
  • Coordinate with Plant store for receiving of goods and materials
  • Prepare payment request sending to Accounting

Records and summarize monthly report for the PR and PO

Participates in the company policies such as TPM, ISO and others.

Performs other related duties which may be assigned by immediate superior from time to time

Yêu cầu công việc
  • Candidate must possess at least a Bachelor's Degree, Economics, Business Studies/ Administration/ Management, Commerce or equivalent.
  • GPA at least 6.4 or equivalent
  • Fluent in English and communication
  • Negotiation skill
  • Full-Time position(s) available
Phúc lợi công việc
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 448 / 0
Từ khóa:
General Purchasing
Logo Công ty TNHH Giấy Kraft Vina (SCG) Công ty TNHH Giấy Kraft Vina (SCG)
Lầu 10 tòa nhà An Phú, 117-119 Lý Chính Thắng, Phường 7, Quận 3, Tp.HCM/ Lô D-6A-CN, khu công nghiệp Mỹ Phước 3 - Phường Thới Hòa - Thị Xã Bến Cát - Bình Dương
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
30/01/2020

Nơi làm việc
Bình Dương

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng
Tiếng Anh

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển General Purchasing (SCG - VKPC)
Công ty TNHH Giấy Kraft Vina (SCG)
Nộp đơn