Mô tả công việc
  • Recommend solution of HR organization chart & department responsibilities.
  • Plan and manage recruitment.
  • Manage all compensation related issues, including working timesheet, payment of salaries, social insurance, personal income tax and other requirements with relevant authorities.
  • Lead & manage procedures & paperwork relating to offer letters, employment contracts & other required documents for employees.
  • Build up KPIs & performance appraisal system (Performance of departments & key persons). Implement & manage yearly performance review process for employees.
  • ​Take part in guiding other departments to draft & recommend internal policies and procedures.
  • Review, revise & develop HR policies and procedures to support the company’s operations & development, to help talent engagement & retention.
  • Recommend HR budget & manage HR budget approved.
  • Build up orientation training program and other training courses for HR development.
  • Yearly planning and organizing team building, year-end party, health check.
  • Develop HR reports as required for CEO.
Yêu cầu công việc
  • Love start-up environment.
  • At least 5 years of experience in HR Manager.
  • Solid communication skills.
  • Highly organized and detail oriented.
  • Good command of English.
Phúc lợi công việc
  • Deal with the company.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 571 / 1
Logo Công ty TNHH Golden Phoenix Vietnam Công ty TNHH Golden Phoenix Vietnam
Tầng 18 Toà nhà Bitexco Số 2 Hải Triều - Phường Bến Nghé - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên

Ngày đăng tuyển
18/02/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Trưởng phòng/ Quản lý cấp trung


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
5 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển dụng HR Manager
Công ty TNHH Golden Phoenix Vietnam
Nộp đơn