Mô tả công việc

JOB OVERVIEW:

  • Handling office tasks, such as filing, generating reports and presentations, setting up for meetings, and reordering supplies. ... Using computers to generate reports, transcribe minutes from meetings, create presentations, and conduct research. Greet and assist visitors

RESPONSIBILITIES:

  • Assist admin activities.
  • Handle payment all issued cost includes: stationery, drinking water, parking fee, etc.
  • Organize Company’s Team-building activities, company trip, etc.
  • Be responsible for office management and working with the vendors for all relevant tasks of admin works.
  • Other tasks assigned by direct manager.
  • Coordinate with Payroll outsource vendor.

Yêu cầu công việc
  • College degree and above.
  • Good at English
  • Communication skills
  • Team work.
Phúc lợi công việc

WHAT WE CAN OFFER

  • Attractive salary and benefits: 13th month salary + bonus
  • Health insurance and Social insurance regulated by Vietnam Labor Law, PVI insurance
  • Professional, dynamic working environment.
  • On the job training with Headquarter Financial Team in Israel
  • Annual KPI evaluation and salary review
  • 24/24 Health and Accident insurance of PVI
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 653 / 2
Logo Công ty Cổ phần Giải Pháp Sợi Thông Minh Công ty Cổ phần Giải Pháp Sợi Thông Minh
Nhà xưởng X5A, Lô C1-1, đường D4 khu công nghiệp Tân Phú Trung, Xã Tân Phú Trung, Huyện Củ Chi, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên

Ngày đăng tuyển
19/08/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển dụng HR Executive
Công ty Cổ phần Giải Pháp Sợi Thông Minh
Nộp đơn