Tuyển Dụng Chuyên viên Hành chính Nhân sự
Trình độ: Đại học
Mô tả công việc
- Assist HR Manager to design & implement HR & Admin policies and procedures for company.
- Ensure all company policies and procedures are up to date in line with current employment law. Ensure line managers are up to date with changes of any policies.
- Liaise with local authorities on matters related to Labor such as Labor registration, compulsory Social, Health & Unemployment insurance.
- Keep track of attendance, timesheet, OT, travel and annual leaves.
- Payroll calculation and management, monthly payroll reporting.
- PIT declaration, monthly report, yearly finalization & dependence registration.
- Handle all employee insurance inquiries and yearly program renewal.
- Handle employee onboarding program and follow up the probation results.
- Follow up the performance appraisal; salary increase, renewal of labor contracts; update of employees’ promotion, transfer, termination and discipline violation.
- Establish and maintain the HR Database, ensuring the database is up to date, is accurate, and complies with all relevant legislation.
- Assist HR Manager in organize HR training and activities such as Induction, company team building, year-end party, workshop, annual health-check, annual Performance Assessment & Salary review.
- Participate in HR regional programs and prepare the reports as required.
- Assist HR Manager to measure employee satisfaction and identify areas that require improvement.
- Assist / back-up in recruitment process when required.
- Other tasks assigned by HR Manager.
Yêu cầu công việc
- Education: University graduation or equivalent
- Work Experience: at least 2 years experiences in HR & Admin division of a foreign Company
Skills & Knowledge:
- Good command in English (Writing, Speaking)
- People connecting, organizing, negotiation skill
- Good knowledge of HR regulations, procedures, Best Practices.
- Good knowledge of Labor Law and Tax Law
- Computer skill (Microsoft office)
- Personality / Qualities
- Details-oriented mindset
- Able to work under pressure to meet deadlines and handle multiple tasks
- Self-starter, Self-motivated & able to work independently
- Effective communication/co-ordination
- Careful, agile, hard-working, responsible
- Strong working ethic, integrity, and honesty.
Phúc lợi công việc
- 2 probation months paid with 100% salary
- 12 annual leaves and plus 3 more annual leaves after 2 years of working. In addition, every 5 year of working, it will be added 1 more annual leave as seniority leave.
- Flexible Working Hours
- 13th month salary.
- Full Social Insurance, Medical Insurance.
- Trade Union benefits.
- Full-participation in internal events
- Live office with free-to-choose seats everyday.
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
Nộp đơn 554 / 2
Từ khóa:
Chuyên Viên Hành Chính Nhân Sự
Công ty TNHH RICOH Việt Nam
17F, E.town Central, 11 Đoàn Văn Bơ, District 04
Ngày đăng tuyển
02/04/2019
02/04/2019
Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh
Tp Hồ Chí Minh
Cấp bậc
Chuyên viên
Chuyên viên
Ngành nghề
Nhân sự - Hành chính - Thư ký
Nhân sự - Hành chính - Thư ký
Kỹ năng
Tiếng Anh
Tiếng Anh
Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh
Tiếng Anh
Trình độ học vấn
Đại học
Đại học
Kinh nghiệm làm việc
2 năm
2 năm
Ứng viên
Nam nữ
Nam nữ
Việc làm tương tự
Giám Sát Nhân Sự (HR Supervisor )
Công ty TNHH Bảo hiểm Nhân thọ Mirae Asset Prévoir
Chuyên viên Hỗ trợ nghiệp vụ (Kiểm soát văn bản nội bộ)
Ngân hàng TMCP Việt Nam Thịnh Vượng (VPBank)
Trưởng Phòng Quản Lý Chất Lượng Văn Thư Lưu Trữ
Công ty TNHH Đầu Tư Phát Triển Sản Xuất Hạ Long (BIM GROUP)
Nhân viên hành chính
Trung Tâm Dịch Vụ Phân Tích Thí Nghiệm Thành Phố Hồ Chí Minh
Tuyển 8 Cử Nhân Luật thích viết bài
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
Tuyển Dụng Chuyên viên Hành chính Nhân sự
Công ty TNHH RICOH Việt Nam
Nộp đơn
Công ty TNHH RICOH Việt Nam