Mô tả công việc
  • Training and coaching for new current staff at centers back office (Including Orientation, Sales, Customer Care, customer services and soft skills).
  • Follow up with center's target & performance and propose training & coaching to improve performance.
  • Design training, execute training plan, guidelines, procedures and forms.
  • Carry out all training and development program.
  • Work closely with internal and external training providers on designing course content to match with TNA results.
  • Develop training materials that aligned with TNA or upon requests.
  • Do field coach at assigned clusters/centers.
Yêu cầu công việc
  • University/college Graduate, major in Education, Marketing, Economics, Business Administration is an advance.
  • At least 3 year working experience in Sales or Training. Practical experience in Education will be an advantage.
  • Good knowledge on sales, marketing, customer service, training management, teaching methodology.
  • Excellent presentation, communication and interpersonal skills.
  • Fluent English is an advantage.
  • Familiar with PC literate, Excel, Word, and Power Point.
  • Mature, self-confident, sociable, positive working attitude and able to influence others.
Phúc lợi công việc
  • Deal with the company.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 382 / 0
Logo Công ty Cổ phần Giáo dục Yola Công ty Cổ phần Giáo dục Yola
Tầng 4, Sunny Tower, số 259 đường Trần Hưng Đạo - Phường Cô Giang - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
16/11/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Khác

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
3 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển Chuyên Viên Đào Tạo
Công ty Cổ phần Giáo dục Yola
Nộp đơn