Tuyển Administrator
Mô tả công việc
- Handle day to day office administrative activities include repair & maintenance of equipment, stationery supply management/ invoicing, keeping working environment clean and safe.
- Perform basic booking keeping for office operation
- Handle payroll administration for office
- Assist Manager in preparing sales contract and related document
- Be a contact point with building management and office suppliers for relevant requests
- Coordinate travel arrangements for managers and employees when requested
- Other applicable tasks assigned by supervisor, manager and director.
Yêu cầu công việc
- University graduated
- Able to use MS words, Excel & PPT
- Have “Can do mind”
- Punctual
- Speak & write English.
Phúc lợi công việc
- Trao đổi khi phỏng vấn
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
Từ khóa:
Administrator28/05/2019
Tp Hồ Chí Minh
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Nhân sự - Hành chính - Thư ký
Tiếng Anh
Đại học
1 năm
Nam nữ
Công ty TNHH Giải Pháp Kinh Doanh S&H