Mô tả công việc

- Ensure office systems and procedures are followed, implemented and improved
- Ensure that all office equipment is kept in good order and organize maintenance and repairs as needed.
- Purchase equipment and supplies for the office or for projects.
- Payment for related administration cost
- Prepare other reports and proposals or other documents as necessary.
- Coordinator and organize office events.
- Prepare minutes, translation when necessary
- Other ad-hoc tasks assigned by Admin Manager/ Team Leader

Yêu cầu công việc

- Knowledge of office administration
- Interpersonal skills, good communication and negotiation
- Attention to detail
- Fluently in English
- Proficiency in MS Office

Phúc lợi công việc

- Trao đổi khi phỏng vấn

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 280 / 0
Logo Văn phòng đại diện tại Thành phố Hồ Chí Minh - Công ty Cổ phần Giấy Sài Gòn Văn phòng đại diện tại Thành phố Hồ Chí Minh - Công ty Cổ phần Giấy Sài Gòn
117 Nguyễn Văn Trỗi, Phường 12, Q. Phú Nhuận, HCM
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
13/01/2020

Nơi làm việc
Bà Rịa - Vũng Tàu

Cấp bậc
Chuyên viên


Kỹ năng
Tiếng Anh, Tin học văn phòng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ, từ 22 tới 30 tuổi
Tuyển Administration Specialist (Ba Ria - Vung Tau)
Văn phòng đại diện tại Thành phố Hồ Chí Minh - Công ty Cổ phần Giấy Sài Gòn
Nộp đơn