Mô tả công việc
  • Serve as the main point of contact for all customer requests and interactions
  • Build and maintain a strong, long-lasting client relationships
  • Produce timely deliverables for all customer needs and objectives
  • Prepare monthly reports on account progress.
  • Assist with challenging client requests and know when to escalate
  • Work with team members to ensure customer problems and requests are solved in a timely manner
  • Provide creative ideas for online/offline marketing plans for each individual client
Yêu cầu công việc
  • BA/BS degree in Business Administration, Sales or relevant field
  • Solid experience with MS Office (specifically Excel)
  • Experience in delivering client-focused solutions to customer needs
  • Proven ability to juggle multiple accounts simultaneously, while maintaining sharp attention to detail
  • Excellent listening, negotiation, and presentation abilities
  • Strong verbal and writing skills in Eng/Vie
  • Marketing experience is a plus
Phúc lợi công việc
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Thưởng
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Chế độ nghỉ phép
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 395 / 0
Từ khóa:
Account Support
Logo Công ty TNHH Global Liaison Công ty TNHH Global Liaison
406/14 Cộng Hòa - Phường 13 - Quận Tân Bình - TP Hồ Chí Minh.

Ngày đăng tuyển
03/02/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng
Tiếng Anh, tin học văn phòng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển Account Support
Công ty TNHH Global Liaison
Nộp đơn