Trainer (Call/Contact Center Service)
Chi nhánh Công ty TNHH Transcosmos Việt Nam tại Thành Phố Hồ Chí Minh
Mức lương: 15 - 18 triệu
Kinh nghiệm: 1 năm
Nơi làm việc: Tp Hồ Chí Minh
Trình độ: Cao đẳng
Mô tả công việc
- Supervising Knowledge and Training to team member (agent and team leader) through rostering, monitoring, briefing, coaching, and others.
- Responsible for the planning, execution, and analysis of programs that support the results of all contact center services (function Employee Support).
- Regular side by side with inbound (and outbound) agent due to get information or fact finding and needs in term of training materials and methods.
- Follow and engage actively in service improvement and motivation programs.
- Taking decision about problems that occurred in the entire program that supports service Contact Center and its analysis.
- Responsible to develop personal performance like training, briefings, find latest information, and others.
- Responsible to improve quality of all unit in CRM & CE within agreed development period
- Follow and make sure all team members are actively involved work closely with operation to maintain perspective.
- Follow and make sure the whole team is actively involved in the activities of the certification / assessment conducted.
- Provide an online test questions for the entire product knowledge for customer services and ensure all test question submitted into system.
- Responsible and ensure update product/program into system for customer service (function Employee Support).
- Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly and monthly bases.
Yêu cầu công việc
- At least 1 year-experience developing and implementing training programs.
- 1 year-platform training/facilitation skills to deliver quality training programs and experience developing and delivering professional development courses
- Good at English
- Ability to solve problems quickly and independently while working in a fast-paced environment
- Intermediate to advanced reporting skills
- Excellent ability to identify and analyze data for trends
- Experience in providing performance feedback
- Excellent time management
- Ability to multitask and perform in constantly changing environment
- Strong organizational, planning, prioritization skills
Phúc lợi công việc
- 13th-month salary and project bonus (twice a year)
- Attractive Salary and Benefits
- Extensive coaching and training
- Performance appraisals every year
- Annual health checkup
- Compliance fully to Vietnam labor code
- Company trip, team-building events
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
Nộp đơn 376 / 0
Chi nhánh Công ty TNHH Transcosmos Việt Nam tại Thành Phố Hồ Chí Minh
Tầng 8 và Tầng 10, Tòa nhà SCETPA, Số 19A Cộng Hòa - Phường 12 - Quận Tân Bình - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: hơn 200 nhân viên
Ngày đăng tuyển
28/04/2021
28/04/2021
Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh
Tp Hồ Chí Minh
Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Ngành nghề
Nhân sự - Hành chính - Thư ký
Nhân sự - Hành chính - Thư ký
Kỹ năng
Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh
Tiếng Anh
Trình độ học vấn
Cao đẳng
Cao đẳng
Kinh nghiệm làm việc
1 năm
1 năm
Ứng viên
Nam nữ, từ 23 tới 30 tuổi
Nam nữ, từ 23 tới 30 tuổi
Việc làm tương tự
Giám Sát Nhân Sự (HR Supervisor )
Công ty TNHH Bảo hiểm Nhân thọ Mirae Asset Prévoir
Chuyên viên Hỗ trợ nghiệp vụ (Kiểm soát văn bản nội bộ)
Ngân hàng TMCP Việt Nam Thịnh Vượng (VPBank)
Trưởng Phòng Quản Lý Chất Lượng Văn Thư Lưu Trữ
Công ty TNHH Đầu Tư Phát Triển Sản Xuất Hạ Long (BIM GROUP)
Nhân viên hành chính
Trung Tâm Dịch Vụ Phân Tích Thí Nghiệm Thành Phố Hồ Chí Minh
Tuyển 8 Cử Nhân Luật thích viết bài
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
Trainer (Call/Contact Center Service)
Chi nhánh Công ty TNHH Transcosmos Việt Nam tại Thành Phố Hồ Chí Minh
Nộp đơn
Chi nhánh Công ty TNHH Transcosmos Việt Nam tại Thành Phố Hồ Chí Minh