Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Total Rewards Manager

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 3 năm
Hạn nộp hồ sơ: 30/09/2018
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
3 năm
Hạn nộp hồ sơ
30/09/2018
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

Rationale:
The position is a strategic one, which encompasses much in total reward management as you will be responsible for company policies, C&B, development programs and planning budget, labour market and salary benchmark, jobs evaluation for succession planning and organizational development. 
This would be the perfect opportunity for a business minded, target driven individual who is ready to make a real difference to a high-growth company and is not scared of taking on challenges. 

Key Duties:
Strategic Total Rewards Management
• Work collaboratively with other HR members in successfully developing and implementing total rewards strategy that links to the company’s vision and mission.
• Work with Talent Management team developing and implementing the competitive compensation and benefits system 
• Analyze and build the salary grading system (pay scale), and work with Talent Management in job evaluation and matching, promotion and bonus policies aligned with the corporate culture and the corporate values.
• Assist HR Director in salary benchmarking survey (TRS), bonus planning and incentive schemes development.
Operational Compensation & Benefits Management
• Oversee all HR operational activities such as payroll generation, labor employment contracts, policies and benefits, time-sheets, internal & external labor reports etc.
• Assist HR Director in recommending salary grades for new or revised jobs that have impact over the country and region.
• Manage special in-country compensation and benefits projects, e.g. job leveling, job hierarchies, reorganizations, internal and external audits or new government-mandated changes etc.
• Provide recommendations on various pay actions (job offers, promotions, equity increases, bonus buyouts, etc.) utilizing survey sources, market references, internal equity, and other data as appropriate.
• Conducts a survey on labor market relating to salary, benefits in order to make company’s policy competitive to labor market.
• Manage Management Incentives Plan under the country and region responsibility, including short-term, long-term and sales incentive plans; employee benefits e.g. state compulsory insurances and benefits for expatriates and local Vietnamese staff.
• Work with C&B Specialists checking and generating monthly payroll with Finance to ensure the accuracy and deadline.
• Work with C&B Specialist updating healthcare insurance employee list and informs insurer accordingly, follows up with them for claim document
• Work collaboratively with HR members and co-workers in monitoring and producing reports such as new hires, headcount, attrition, workforce movement, and so on.
• Work with HR members managing HR database, employees’ profiles, labor employments contracts and all documents of the employees.
• Work with C&B Specialist completes and submits monthly personal income tax and other reports to the local authorities.
• Assists HR Director in managing the implementation and updating of the e-HR systems

Yêu cầu ứng viên

• Excellent English communication skills
• Honest, careful and detailed oriented
• Strong and proven analytical skills
• Strong negotiation and time management skills
• Good knowledge of Vietnamese Labor Law, Social and Health insurance policies and C&B programs
• At least 5 years experience and good understanding of C&B with a foreign company and 2 years in management level
• Excellent computer skills Microsoft, experience with e-HR system would be a plus

Quyền lợi/Phúc lợi

- Competitive salary package
- Health & Accidental Insurance
- Free English Training Courses, Soft skill & Harvard ManageMentor

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
3  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tòa nhà Minh Phú, số 21 Đường Lê Quý Đôn, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Wall Street English (NTNN)
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tòa nhà Minh Phú, số 21 Đường Lê Quý Đôn, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
31/08/2018
Cấp bậc
Khác
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 31/08/2018
Cấp bậc: Khác
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...