Senior HR Administrator
Công ty TNHH Một thành viên sự kiện Sunrise Việt Nam
Mức lương: Thỏa thuận
Kinh nghiệm: 3 năm
Nơi làm việc: Tp Hồ Chí Minh
Trình độ: Đại học
Mô tả công việc
Office management:
- To organize the office layout;
- To manage office supplies inventory, office equipment and place orders as necessary
- To maintain the office condition and arranging necessary repairs;
- To ensure day-to-day operation of the team smoothly;
- To plan in-house or off-site activities, like parties, celebrations, conferences and travel arrangement;
- To develop office policies and procedures, and ensure they are implemented appropriately
- To assist with office layout planning and office moves, and with managing and maintaining IT infrastructure;
- To organize office operations and procedure;
- To manage payment for the office expenses;
- To save and control document file in Drive storage;
- To build, contact and order with vendors for desk/ chairs, stationery, souvenir, uniform, printing, gifts ...;
- To support team needs at event;
- To offer the healthy food and drink for office;
- To inspire the positive lifestyle to employee.
HR administration:
- To support the HR Manager in recruitment process, HR reporting efforts;
- To ensure up to date tracking on the team’s daily/ weekly to do list;
- To support contract process related to staff, including event freelance workers;
- To make and follow up the labor contracts for full time, intern, service. Alert contract expires and prepares contract renewal;
- To collect full employees’ documents and keep them in database;
- To update and manage the employee database;
- To monitor Annual leave and overtime situation of related Department;
- To check and review leave records, remind to close or correct leave records if any;
- To support to register Tax code, PIT dependents as well as contact Government department to solve issues if any;
- To support to prepare and submit reports to Trade Union, Labor Department;
- To collect and notarize/ legalize paperwork from expats for work permit/ visa/ residence card submission;
- To support onboarding process for new hires along with HR Manager;
Yêu cầu công việc
- Bachelor's degree in business administration, communications, or a related field
- At least 3 years in an administrative/office management role
- Knowledge of Office Suite
- Strong human relations skills
- Good comment in English
- Excellent communication and interpersonal skills
- Strong problem-solving skills and analytical abilities
- Strong organizational and time management skills
Phúc lợi công việc
- Discussed in the interview
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
Nộp đơn 1150 / 5
Công ty TNHH Một thành viên sự kiện Sunrise Việt Nam
Khu Chung Cư Phức Hợp Lô M1 - Phường An Lợi Đông - Quận 2 - TP Hồ Chí Minh
Quy mô: từ 20 - 49 nhân viên
Ngày đăng tuyển
01/01/2021
01/01/2021
Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh
Tp Hồ Chí Minh
Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Ngành nghề
Nhân sự - Hành chính - Thư ký
Nhân sự - Hành chính - Thư ký
Kỹ năng
Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh
Tiếng Anh
Trình độ học vấn
Đại học
Đại học
Kinh nghiệm làm việc
3 năm
3 năm
Ứng viên
Nam nữ
Nam nữ
Việc làm tương tự
Giám Sát Nhân Sự (HR Supervisor )
Công ty TNHH Bảo hiểm Nhân thọ Mirae Asset Prévoir
Chuyên viên Hỗ trợ nghiệp vụ (Kiểm soát văn bản nội bộ)
Ngân hàng TMCP Việt Nam Thịnh Vượng (VPBank)
Trưởng Phòng Quản Lý Chất Lượng Văn Thư Lưu Trữ
Công ty TNHH Đầu Tư Phát Triển Sản Xuất Hạ Long (BIM GROUP)
Nhân viên hành chính
Trung Tâm Dịch Vụ Phân Tích Thí Nghiệm Thành Phố Hồ Chí Minh
Tuyển 8 Cử Nhân Luật thích viết bài
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
Senior HR Administrator
Công ty TNHH Một thành viên sự kiện Sunrise Việt Nam
Nộp đơn
Công ty TNHH Một thành viên sự kiện Sunrise Việt Nam