Mô tả công việc
  • Participate in planning and implementing annual salary, bonus and welfare payment.
  • Monitoring and implementing periodic social insurance, personal income tax.
  • Build, develop, and maintain employee information storage system.
  • Monitoring and implementing the company's labor management & labor legislation.
  • Manage and archive all job descriptions of company employees.
  • Manage, archive and update the Company's organizational chart and divisions.
  • Participate in consulting, guiding, informing and answering employees of the company on issues related to labor legislation, processes and policies of the company's human resources functions.
  • Support member companies to work within the above scope of work according to the Division's HR deployment plan from time to time and / or when required.
Yêu cầu công việc

1. Qualification:

  • Graduated from University of Economics, majoring in state management / business administration.

2. Working Experience:

  • At least 5 years of work experience in an equivalent position.
  • Prioritize working in real estate.

3. Expertise:

  • Firmly grasping Labor Law, Law on Personal Income Tax, Law on Social Insurance - Health Insurance;
  • Have knowledge of human psychology.
  • English: fluently.
Phúc lợi công việc
  • Discussed in the interview
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 513 / 0
Logo Công ty Cổ phần Đầu tư Nam Long Công ty Cổ phần Đầu tư Nam Long
6 Nguyễn Khắc Viện, Phường Tân Phú, Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
11/06/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
5 năm

Ứng viên
Nam nữ
Senior C&B Executive
Công ty Cổ phần Đầu tư Nam Long
Nộp đơn