Mô tả công việc
  • Completes a broad variety of administrative tasks for CEO including: managing an extremely active calendar of appointments; arranging complex and detailed travel plans, itineraries, and agendas; and compiling documents for travel-related meetings.
  • Screen contracts & other documents, brief to CEO and coordinate with related departments.
  • Produce executive reports, presentations and briefs when necessary.
  • Attend, transcribe and distribute minutes, and participate in staff meetings, executive committee meeting and department meetings as needed.
  • Interpreter, accompanying work
  • Welcome and make tea for CEO’s customers
  • Other tasks assigned by CEO
Yêu cầu công việc
  • Bachelor's degree in Business management or relevant field.
  • 2-5 years of experience in similar position at Retail/FMCG company
  • Extremely detailed oriented
  • Able to multi-tasks and prioritize daily workload
  • Excellent command of English and Vietnamese (written & verbal)
  • Excellent organizational skills
  • Excellent communication and interpersonal skills, including email etiquette
  • Proficient in MS Office.
  • Ability to plan, co-ordinate events
Phúc lợi công việc
  • Discussed in the interview
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 505 / 2
Logo Công ty Cổ phần Sơn Kim Retail	Công ty Cổ phần Sơn Kim Retail
30 Đường số 11 - Phường Thảo Điền - Thành phố Thủ Đức - TP Hồ Chí Minh
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên

Ngày đăng tuyển
11/06/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Thư ký


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ, từ 26 tới 40 tuổi
Secretary to CEO
Công ty Cổ phần Sơn Kim Retail
Nộp đơn