Mô tả công việc
  • Receiving and attending to visitors at the reception area
  • Undertaking the switchboard and maintaining the smooth operation of the telephone system in the office
  • Being in charge of sending and receiving correspondences, packages
  • Undertaking to subscribe newspaper upon instructions from supervisor
  • Collecting correspondences at the mailbox of Me Linh Point and delivering twice a day
  • Ordering flowers and checking its monthly bills
  • Delivering newspapers in accordance with working shift
  • Undertaking stationery order for office use upon request
  • Following up cleaning services issues and its performance
  • Providing supports such as event or seminar registration for DC staff upon request
  • Providing other clerical and administrative supports to the team upon request
Yêu cầu công việc

Skills and qualification required:

  • College graduation or above
  • Good communication skills in Vietnamese and English
  • Good computer skills (Word, Excel, Outlook)
  • Ability to work under high pressure
  • Careful, attention to details and team oriented

Experience required:

  • At least 1-year experience in the similar position
Phúc lợi công việc
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Thưởng
  • Đào tạo
  • Chế độ nghỉ phép
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 373 / 0
Từ khóa:
Receptionist
Logo VPĐD Dragon Capital Management (HK) Limited tại Thành Phố Hồ Chí Minh VPĐD Dragon Capital Management (HK) Limited tại Thành Phố Hồ Chí Minh
Tầng 15, Cao ốc Mê Linh Point, 2 Ngô Đức Kế - Phường Bến Nghé - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh

Ngày đăng tuyển
12/11/2019

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Receptionist (Short - Term Contract)
VPĐD Dragon Capital Management (HK) Limited tại Thành Phố Hồ Chí Minh
Nộp đơn