Receptionist (Cum Administrative)
Công ty TNHH RV Group Việt Nam
Mức lương: Thỏa thuận
Kinh nghiệm: 3 năm
Nơi làm việc: Tp Hồ Chí Minh
Trình độ: Cao đẳng
Mô tả công việc
I. Receptionist
- Handle incoming / outgoing mail of all Departments in a company.
- Receive and transfer telephone calls in a company.
- Welcome and guide guests when they go to company.
II. Office Administration
- Track and make payments the costs of buying office equipment, stationery, Electricity, water, internet, telecommunications, … and make sure payments are always on time.
- Manage and monitor assets, office equipment and tools.
- Telephone, photocopier, printer, fax, scanner, projector…
- Make plan, implement and supervise the periodic and unexpected maintenance, repairing to ensure good operation conditions.
- Manage, track, arrange and assign work to Admin teams: security, cleaning, driver, .... to ensure the office is always neat and clean and run smoothly.
- - Coordinate with related departments/key persons for improving 5S, company policies/regulation.Randomly check inside vehicle to ensure of clean, all safety tags are available.
- - Perform all relevant procedure for foreigners: make visa, work permit, temporary residence card
- Make travel arrangements, including booking flights, transportation, hotel and restaurant reservations for employees, partners, experts of the company.
- Search, select and recommend flowers, gifts, birthday cakes to give to employees and customers.
- Participate actively in planning and execution of company events including in-house or off-site activities, like parties, celebrations, conferences, company trip, end-year party, health check-up.
- Implement and monitor service contracts related Admin Job.
- Prepare monthly expense reports related to administration tasks.
- Ad-hoc jobs required by Admin & HR Manager.
Yêu cầu công việc
- College or bachelor’s in relevant field
- At least 3 - 5 year working experience in Admin position, has worked in pharmaceutical industry is preferred.
- Experience in supplier management.
- Good working attitude as truthful, honest, hardworking, patience, high labor discipline.
- Good attitude, communication, responsibility, planning, customer services.
- Ability to think logically and flexible for unexpected situations.
- Can work independently or teamwork.
- Excellent English skill
- Proficiency in MS Office: Word, Excel, Power Point.
Phúc lợi công việc
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
Nộp đơn 448 / 0
Công ty TNHH RV Group Việt Nam
Số 94-96, đường Nguyễn Văn Kỉnh - Phường Thạnh Mỹ Lợi - Quận 2 - TP Hồ Chí Minh.
Ngày đăng tuyển
18/02/2023
18/02/2023
Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh
Tp Hồ Chí Minh
Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Kỹ năng
Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ
Bất kỳ
Trình độ học vấn
Cao đẳng
Cao đẳng
Kinh nghiệm làm việc
3 năm
3 năm
Ứng viên
Nữ, từ 30 tới 40 tuổi
Nữ, từ 30 tới 40 tuổi
Việc làm tương tự
Trợ lý luật sư hoặc Người tập sự hành nghề Luật sư
Công ty Luật TNHH Thành Công Việt Nam
Giám Sát Nhân Sự (HR Supervisor )
Công ty TNHH Bảo hiểm Nhân thọ Mirae Asset Prévoir
Chuyên viên Pháp lý (Tư vấn Doanh nghiệp)
Công ty Luật TNHH Vạn Phúc Lộc
Luật sư
Công ty Luật TNHH Một Thành Viên Bất Động Sản Hưng Vượng
Nhân viên Pháp lý
Tổng Công ty Giải pháp doanh nghiệp Viettel - Chi nhánh Tập đoàn Công nghiệp - Viễn thông Quân đội
Receptionist (Cum Administrative)
Công ty TNHH RV Group Việt Nam
Nộp đơn
Công ty TNHH RV Group Việt Nam