Mô tả công việc

- Serve visitors by greeting, welcoming, directing and announcing them appropriately.
- Answer, screen and forward any incoming phone calls while providing basic information when needed.
- Receive and sort daily mail/ deliveries/ couriers.
- Maintain security by following procedures and controlling access (monitor logbook, issue visitor badges).
- Update appointment calendars and schedule meetings/ appointments.
- Perform other clerical receptionist duties such as filing, photocopying, collating, faxing etc.
- Order stationeries as office demand.
- Keep office always clean & tidy.
- Back up for sales data integration upon request.
- Report customers servise activities monthly.

Yêu cầu công việc

- Bachelor in Business Administration, Economic, Foreign languages or relevant fields.
- English: Upper Intermediate.
- Strong Microsoft office skills at Excel.
- Professional appearence, good looking is an advantage.
- Well organized, friendly and polite, self - motivated;
- Good follow through;
- Passionate, proactie at work;
- Team work spirits;
- Strong sense of responsibility
- Working hour: 08:00 - 17:30 (Monday - Friday) & 08:00 - 12:00 (Saturday).

Phúc lợi công việc

- Trao đổi khi phỏng vấn

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 389 / 0
Logo Công ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Taisun Việt Nam Công ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Taisun Việt Nam
Lô A1-6, đường số N5, Khu Công nghiệp Tây Bắc Củ Chi - Xã Tân An Hội - Huyện Củ Chi - TP Hồ Chí Minh
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
27/05/2022

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Receptionist
Công ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Taisun Việt Nam
Nộp đơn