Mô tả công việc
  1. Perform office administration works;
  2. Answering incoming calls; taking messages and re-directing calls as required;
  3. Dealing with email enquiries and taking minutes;
  4. Diary management and arranging appointments, booking meeting rooms and conference facilities;
  5. Organizing travel and accommodation for staff and clients;
  6. Arranging both internal and external events;
  7. Providing administration support to the Director and the staff of the Office;
  8. Providing legal support to the staff of the Office such as: (i) legal case opening and administration; (ii) conduct translation from English to Vietnamese and vice versa; and (iii) support to prepare, submit application dossiers to authorities, etc.
Yêu cầu công việc
  1. The following degrees would be valuable and preferred:
    • Business Studies; or
    • English Studies; or
    • Law.
  2. Good command of English (understanding, speaking, writing);
  3. Excellent in communication skills;
  4. Conversant with Microsoft Office, Internet & E-mail;
  5. Able to work independently under pressure, be responsive to clients; and
  6. Be active & self-motivated and work well with colleagues.
Phúc lợi công việc
  1. Salary: Negotiable, subject to qualifications, and experience.
  2. Benefits: according to corporate policy.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 1343 / 15
Logo Chi Nhánh Cty Luật TNHH Tầm Nhìn Và Liên Danh Chi Nhánh Cty Luật TNHH Tầm Nhìn Và Liên Danh
Phòng 905, Lầu 9, Citilight Tower, Số 45 Võ Thị Sáu - Phường Đa Kao - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: từ 20 - 49 nhân viên

Ngày đăng tuyển
06/10/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Ứng viên
Nam nữ
Office Administrator
Chi Nhánh Cty Luật TNHH Tầm Nhìn Và Liên Danh
Nộp đơn