Nhân Viên Sales Admin
Công ty TNHH Golden Phoenix Vietnam
Mức lương: Thỏa thuận
Kinh nghiệm: 2 năm
Nơi làm việc: Tp Hồ Chí Minh
Trình độ: Cao đẳng
Mô tả công việc
- Plan to order products, allocate and coordinate goods to areas in South and North.
- Support planning so that sales, sales and shipping departments work together better.
- Update sales information, knowledges of goods ,sales programs for sales department and customers
- Receive orders directly, , sales or orders on the system, manage orders, responsible for processing orders properly
- Contact the delivery department/shipping unit to send the goods.
- Arrange the delivery schedule of customer orders in an optimal way.
- Solve problems related to delivery and cargo problems
- Track, process of return products that need to be recalled for customers, support to pay for promotions & Handling return cases.
- Coordinate with Logistics Department, warehouse staff, packing staff to prepare goods according to standards before sending. to ensure delivery goods on times
- Arrange a reasonable delivery schedule based on the time of order receipt.
- Coordinate with Accounting and Warehouse Departments to handle issues related to goods and orders for business.
- Analyze order data, prepare reports to the Head of Sales Department
- Arrange the delivery area for the delivery staff so that multiple orders in the same place are delivered by the same person to increase efficiency.
- Monitor and coordinate the transportation process.
- Update information about goods in stock, goods in transit as well as quantity and volume of exported goods.
- Perform other tasks as required by management.
Yêu cầu công việc
- Work experience as a Merchandise Coordinator, Sales person, Sales person or Warehouse Clerk
- Time management and work organization skills.
- Know how to plan and coordinate.
- Good communication and interaction skills.
- Ability to handle situations, make quick decisions.
- Computer skills to manage order data and order preparation, delivery and fulfillment processes.
- Teamwork skill
- Ability to work to meet strict deadlines
- Good conversational English
Phúc lợi công việc
- Discussed in the interview
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
Nộp đơn 463 / 0
Công ty TNHH Golden Phoenix Vietnam
Tầng 18 Toà nhà Bitexco Số 2 Hải Triều - Phường Bến Nghé - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên
Ngày đăng tuyển
22/06/2021
22/06/2021
Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh
Tp Hồ Chí Minh
Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Kỹ năng
Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh
Tiếng Anh
Trình độ học vấn
Cao đẳng
Cao đẳng
Kinh nghiệm làm việc
2 năm
2 năm
Ứng viên
Nữ, từ 23 tới 35 tuổi
Nữ, từ 23 tới 35 tuổi
Việc làm tương tự
Giám Sát Nhân Sự (HR Supervisor )
Công ty TNHH Bảo hiểm Nhân thọ Mirae Asset Prévoir
Chuyên viên Hỗ trợ nghiệp vụ (Kiểm soát văn bản nội bộ)
Ngân hàng TMCP Việt Nam Thịnh Vượng (VPBank)
Trưởng Phòng Quản Lý Chất Lượng Văn Thư Lưu Trữ
Công ty TNHH Đầu Tư Phát Triển Sản Xuất Hạ Long (BIM GROUP)
Nhân viên hành chính
Trung Tâm Dịch Vụ Phân Tích Thí Nghiệm Thành Phố Hồ Chí Minh
Tuyển 8 Cử Nhân Luật thích viết bài
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
Nhân Viên Sales Admin
Công ty TNHH Golden Phoenix Vietnam
Nộp đơn
Công ty TNHH Golden Phoenix Vietnam