Mô tả công việc
  • Welcome guests, receive and deliver letters, documents to the Departments, answer calls.
  • Update and send the contact list.
  • Do the parking registration for new employees and the form to cut parking for leaving worker.
  • Maintain and order office supplies, office stationery.
  • Do the request form, claim form for namecard, Viettel Post, Grab, Taxi Vinasun,…
  • Manage and coordinate cars, taxi for employees.
  • Coordinate to do the employee timesheet.
  • Be ready and responsible to perform any other duties as assigned or required by Direct Supervisor.
Yêu cầu công việc
  • College or Bachelors Degree.
  • Good spoken and written English.
  • Good looking, love fashion.
  • Computer literate (Excel, Microsoft windows, Power Point,...),
  • New graduate or 01 year experience in a similar function in a foreign environment.
  • Professional appearance and attitude, willing to help others.
  • Good communication skills.
Phúc lợi công việc
  • Deal with the company.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 579 / 4
Logo Công ty Cổ phần Phát triển Địa ốc Sông Tiên Công ty Cổ phần Phát triển Địa ốc Sông Tiên
Tầng 9, Toà Nhà HUBA, 22 Võ Văn Kiệt - Phường Nguyễn Thái Bình - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
10/03/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Nhân Viên Lễ Tân Hành Chính (Kiêm Admin)
Công ty Cổ phần Phát triển Địa ốc Sông Tiên
Nộp đơn