Mô tả công việc

- Customer Services.
- Coordinate with Center Manager to distribute visit to Education Consultant.
- Update visitors’ info on CRM.
- Become a service hub to receive all customer/student feedback/complaints as the center level.
- Coordinate with the Academic and Admissions Department to do the survey to customers and students all the time.
- Assign cabins in the system for students learning Multimedia.
- Maintain center operation: check the temperature of classes, keep center clean and tidy, good music, good smell, etc...
- Support Academic and Admissions departments in center's event organizing.
- Support MKT team to implement the promotion campaign as center level.

Yêu cầu công việc

- College degree or above.
- At least 1 year experience in customer services/customer care. Having previous customer service experience in hotel/ restaurant is preferable.
- Exhibits positive attitudes.
- Good verbal communication skills in Vietnamese & English.

Phúc lợi công việc

- Free English course up to 60mil/year.

- 13th payment.

- Professional training/coaching.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 217 / 0
Logo Công ty TNHH Speak up Viet Nam Công ty TNHH Speak up Viet Nam
112 Cao Thắng - Phường 04 112 Cao Thắng, Phường 04, Quận 3, TP Hồ Chí Minh- Quận 3 - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
11/11/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Chăm sóc khách hàng

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng
Công ty TNHH Speak up Viet Nam
Nộp đơn