Marketing Admin
Trình độ: Đại học
Mô tả công việc
The successful candidate’s responsibilities will include, but not be limited to:
MKT Process & Paperwork
- Undertake daily administrative tasks to ensure the functionality and coordination of MKT activities.
- Own all working process internally and externally that related to MKT team. Process management and give instruction to all MKT team members. Audit the process until all team complied.
Merchandise & POSM – Storage & Production management
- Tracking Files with Finance & Center admin team daily to ensure all traffic of usage are tracked properly.
- Working closely with Trade MKT Team and Purchasing, 3rd parties to follow up the production of Merchandise & POSM to meet timeline of delivery, after the final design content is approved.
Finance payment tracking & record:
- Tracking documents offline/online, get signature/approval from Director and follow up approval process until it completed.
- Budget tracking to help control MKT budget as planned: Daily, Monthly Cash flow/Accrual report/ Proposal tracking.
- Admin: Team transportation tracking; MKT team bonding.
Data knowledge & Performance report
- Fully understand Master Data Guideline and audit MKT team to make sure all team complied.
- Weekly report tracking: work close with team leaders to provide data and clarify data with system (IT & Data team) if needed before meeting.
- Monthly report: collect & combine from team leaders, formatting to make sure all data & fonts are consistent as one source.
- Assist line manager to manage & arrange Data/Information logically and secure
- Carry out other related tasks as required.
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree is a must. Marketing major is an advantage.
- 2-3 years of experience in administration and data report.
- Good working attitude and positive thinking.
- Proactive and “can-do” attitude.
- Good at English Communication.
- Proficiency in MS Office.
Phúc lợi công việc
- 17-day annual leaves (including team-building), premium insurance and full Vietnamese insurance during probation.
- 13-month Salary, competitive salary, performance bonus and commission.
- Tuition discount up to 100% for employees and relatives.
- Premium Health and Accident Insurance.
- Periodic health check-up.
- 100% contracted salary and FULL insurances during probation.
- Team building support 5 millions/employee/year.
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
Nộp đơn 453 / 0
Công ty Cổ phần Giáo dục Yola
Tầng 4, Sunny Tower, số 259 đường Trần Hưng Đạo - Phường Cô Giang - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: hơn 200 nhân viên
Ngày đăng tuyển
18/03/2021
18/03/2021
Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh
Tp Hồ Chí Minh
Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Kỹ năng
Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh
Tiếng Anh
Trình độ học vấn
Đại học
Đại học
Kinh nghiệm làm việc
2 năm
2 năm
Ứng viên
Nam nữ
Nam nữ
Việc làm tương tự
Giám Sát Nhân Sự (HR Supervisor )
Công ty TNHH Bảo hiểm Nhân thọ Mirae Asset Prévoir
Chuyên viên Hỗ trợ nghiệp vụ (Kiểm soát văn bản nội bộ)
Ngân hàng TMCP Việt Nam Thịnh Vượng (VPBank)
Trưởng Phòng Quản Lý Chất Lượng Văn Thư Lưu Trữ
Công ty TNHH Đầu Tư Phát Triển Sản Xuất Hạ Long (BIM GROUP)
Nhân viên hành chính
Trung Tâm Dịch Vụ Phân Tích Thí Nghiệm Thành Phố Hồ Chí Minh
Tuyển 8 Cử Nhân Luật thích viết bài
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
Marketing Admin
Công ty Cổ phần Giáo dục Yola
Nộp đơn
Công ty Cổ phần Giáo dục Yola