Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Human Resources Assistant

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 14/02/2020
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ
14/02/2020
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

RESPONSIBILITY:
- Manage the company's recruitment according to the Recruitment Procedure.
- Prepare a recruitment notification, to contact the job referral centers to notify the recruitment, transfer the recruitment notification to the administrative secretary to put ads in the newspaper.
- Receive applications, check applications, return unsatisfactory applications, make a list to produce to the Manager/Director.
- Prepare - send test invitation letter as required the Manager, phone informing the candidates of the test date and time, to prepare the test content - testing room, passing the test to the Manager, to list the test results, announce the unsuccessful candidate.
- Make interview list, notify candidates by phone and mail, organize interviews (meeting room, repeat the schedule), list interview results, inform unsatisfactory candidates, notify Candidates who meet the requirements and schedule of taking jobs and making jobs.
- Transfer the candidate evaluation sheet to the accounting and salary accounting department, make a candidate evaluation sheet when on probation.
- Manage applications, curriculum vitae of the whole company: save employees' records in file by department. To build a list of company employees in the form, update monthly.
- Manage resignation records of employees: all employees leaving work are saved in chronological order, employees withdrawing their work, they must copy the records, make a list of employees taking leave by time, list of resigning employees similar to the current list of employees.
- Manage the company's training: building the training plans and programs, contacting training institutions, completing procedures for employees to attend training, saving qualifications - training certificates of employees, evaluating training results, saving training records.
- Conduct timekeeping for office employees to make a summary of overtime working, transfer to employees to sign, transfer to the manager to approve, transfer to the Accounting Division to calculate salaries for employees. In case of discovering new employees, employees resigning in the process of timekeeping, should make the proposal to the Manager for settlement.
- Suggest the plans to rewards, holidays, New Year, allowances ... for employees and organize implementation.
- Build the decisions on mobilization, appointment, dismissal, etc., at the request of the Manager and conduct the relevant procedures.
- Manage employees' leave, specifically: receiving leave applications, saving leave applications, monthly reporting the case of employees who take illegal (unpermitted) leave.
- Monitor and settle social insurance and health insurance for employees of the Company.
- Other administrative tasks.

RIGHTS:
- Suggest to improve the process of contributing to the Company's operations.
- Participate in building and implementing the management system.

 

Yêu cầu ứng viên

- Graduated from formal universities with the relevant major.
- At least 2 years of working experience in related field.
- Understanding and mastering the applicable labor laws.
- Vietnamese female employees, 23-30 years old, good-looking, sociable.
- Good English is an advantage.
- Good communication skills, especially over the phone.
- Proficiency in office computer skills (Word, Excel ...)
- Good communication and problem solving skills.
- Can work under high pressure, careful and detailed.

Quyền lợi/Phúc lợi

- Reviewing for increase in salary according to the capacity and annual work results.
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to the state regime.
- 13th month salary + Bonus according to job performance.

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 81 đường Hàm Nghi, Phường Nguyễn Thái Bình, Quận 1, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Tiến Thịnh Migration & Investment Consulting
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 81 đường Hàm Nghi, Phường Nguyễn Thái Bình, Quận 1, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
20/01/2020
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 20/01/2020
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...