Mô tả công việc

· Handle all jobs in the recruitment process: Analyzing recruitment needs, making the recruitment plan, searching candidates, creating and posting job advertisements, short-listing CVs, organizing tests/interviews, sending job offer to successful candidates and implementing on-boarding training
· Accountable for all new hire processes including offer letter generation/delivery, and follow-up; ensure all aspects of the new hire process are timely, accurate and lead to a positive experience for all involved
· Develop, update, follow up all procedure/process related to recruitment, job requirements, job descriptions.
· Build up and maintain good cooperation and relations with different teams, departments and the staff in general; answer queries from employees; provide advice, support, updates and briefings on HR matters
· Bridge management and employees by addressing demands, grievances or other issues
· Manage headcount planning and employment cost

Yêu cầu công việc

· Experience FMCG industry is preferable. At least 1 year in recruiter role.
· Deep understanding of organizational and individual development
· Interpersonal skills
· English communication.
· Proficiency in MS Office

Phúc lợi công việc

- Bảo hiểm theo quy định
- Du Lịch
- Thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 489 / 4
Từ khóa:
HR Specialist
Logo Văn phòng đại diện tại Thành phố Hồ Chí Minh - Công ty Cổ phần Giấy Sài Gòn Văn phòng đại diện tại Thành phố Hồ Chí Minh - Công ty Cổ phần Giấy Sài Gòn
117 Nguyễn Văn Trỗi, Phường 12, Q. Phú Nhuận, HCM
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
03/03/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
HR Specialist
Văn phòng đại diện tại Thành phố Hồ Chí Minh - Công ty Cổ phần Giấy Sài Gòn
Nộp đơn