HR & Office Administrator (Ho Chi Minh - Shopline Vietnam)
Trình độ: Đại học
Mô tả công việc
What You’ll Be doing:
- Perform administrative duties of the Head Office and other representative offices under the assignment of General Manager.
- Translate various office documents.
- Liaise with external vendors to support the execution and administration of corporate documents and activities.
- Uses business software applications (e.g., Microsoft Office) to prepare correspondences, reports, presentations, agendas, minutes, etc.
- Receive, screen and direct incoming calls, visitors, mails and emails.
- Maintains physical and electronic files, records, calendars and diaries.
- Prepares various reports in alignment with procedures and guidelines.
- Procure corporate assets, office equipment and other relevant purchases.
- Arrange business travel, coordinate meeting arrangements, and/or track expenses.
- Issuing new employees with enrollment documents.
- Conducting employee orientations.
- Explain and support employee benefits.
- Support HR processes and procedures and ensure compliance with statutory and company guidelines.
Yêu cầu công việc
Who we are looking for:
- Bachelor Degree in Human Resources, Business Administration, or relevant fields.
- Proficiency in English and Vietnamese both spoken and written.
- Mandarin proficiency will definitely be an added advantage.
- Proven track record in managing office administration and supporting HR functions.
- Good knowledge of local labour laws.
- Understands and maintains high employee confidentiality.
- Resourceful, good time management, and organization skills with the ability to manage multiple tasks with minimal supervision.
- Excellent communication and interpersonal skills to both internal and external stakeholders, able to collaborate and work with people across different levels from our global offices.
- Friendly, professional, empathy and approachable demeanor.
- Meticulous, attentiveness and honesty.
- Experience with administrative work proficiency in Google Workspace (G-Suite) and Microsoft Office.
- This role will be based in Ho Chi Minh City, Vietnam.
Phúc lợi công việc
- 13 month
- 16 Days
- Laptop
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
Nộp đơn 689 / 3
Công ty TNHH Shopline Vietnam
23 Ni Sư Huỳnh Liên - Phường 10 - Quận Tân Bình - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: hơn 200 nhân viên
Ngày đăng tuyển
28/05/2021
28/05/2021
Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh
Tp Hồ Chí Minh
Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Ngành nghề
Nhân sự - Hành chính - Thư ký
Nhân sự - Hành chính - Thư ký
Kỹ năng
English, Mandarin, Administrative Management, Human Resources
English, Mandarin, Administrative Management, Human Resources
Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ
Bất kỳ
Trình độ học vấn
Đại học
Đại học
Ứng viên
Nam nữ
Nam nữ
Việc làm tương tự
Giám Sát Nhân Sự (HR Supervisor )
Công ty TNHH Bảo hiểm Nhân thọ Mirae Asset Prévoir
Chuyên viên Hỗ trợ nghiệp vụ (Kiểm soát văn bản nội bộ)
Ngân hàng TMCP Việt Nam Thịnh Vượng (VPBank)
Trưởng Phòng Quản Lý Chất Lượng Văn Thư Lưu Trữ
Công ty TNHH Đầu Tư Phát Triển Sản Xuất Hạ Long (BIM GROUP)
Nhân viên hành chính
Trung Tâm Dịch Vụ Phân Tích Thí Nghiệm Thành Phố Hồ Chí Minh
Tuyển 8 Cử Nhân Luật thích viết bài
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
HR & Office Administrator (Ho Chi Minh - Shopline Vietnam)
Công ty TNHH Shopline Vietnam
Nộp đơn
Công ty TNHH Shopline Vietnam