Mô tả công việc

- Assist with screening resumes and applications

- Send offer and regret letters

- Coordinate interviews

- Collect and update our database with new hire information (e.g. employment forms and contact information)

- Maintain payroll data including leaves, working hours, and bank accounts

- Proofread HR documents

- Help prepare Word, PowerPoint, and Excel documents

- Track progress, priorities, and deadlines of various projects

Yêu cầu công việc

- Human Resources Management or Business major

- Some experience in an office environment preferred

- Experience with Microsoft Office Suite and resume databases

- Excellent interpersonal and communication skills

- Ability to work in a fast-paced, team-oriented environment

- Solid organizational skills and attention to detail

Phúc lợi công việc

- Laptop

- Du Lịch

- Phụ cấp

- Đào tạo

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 406 / 0
Logo Công ty TNHH Schenker Việt Nam Công ty TNHH Schenker Việt Nam
Số 60, Đường Trường Sơn - Phường 2 - Quận Tân Bình - TP Hồ Chí Minh
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
25/04/2022

Nơi làm việc
Bình Dương

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Ứng viên
Nữ
HR Intern
Công ty TNHH Schenker Việt Nam
Nộp đơn