Mô tả công việc

General Description
This position is responsible for supporting the HR department in day-to-day administrative tasks and activities.
Specific Accountabilities
• Assist with screening resumes and applications
• Coordinate interviews
• Collect and update HR database with new hire information (e.g. employment forms and contact information)
• Maintain payroll data including leaves, working hours, and bank accounts
• Proofread HR documents
• File HR documents
• Support HRBP in projects

Yêu cầu công việc

Skills Required
• Experience with MS Office
• Good command in English Skills
• Organizational skills
Experience and Qualifications
• Experience as a Staff Assistant or similar junior HR role is a plus
• Good understanding of full-cycle recruiting
• Basic knowledge of labor legislation
• Familiarity with HRIS (Human Resources Information System) software is advantageous.
• Bachelor's degree in human resource management or studying toward a degree in human resource management or related field.

Phúc lợi công việc

- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 485 / 2
Logo Công ty TNHH Schenker Việt Nam Công ty TNHH Schenker Việt Nam
Số 60, Đường Trường Sơn - Phường 2 - Quận Tân Bình - TP Hồ Chí Minh
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
29/10/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh, Bình Dương

Cấp bậc
Mới tốt nghiệp/Thực tập


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Ứng viên
Nam nữ
HR Intern
Công ty TNHH Schenker Việt Nam
Nộp đơn