Mô tả công việc

- Handle monthly timesheet, record annual leave, overtime and day off in lieu.
- Calculate and ensure monthly payroll on time.
- Update and maintain HR database.
- Calculate and make finalization of Personal Income Tax for all employees (register PIT
code, Dependents,…)
- Declare monthly Social Insurance, Health Insurance and Un-employment Insurance.
- Declare No. of employee to Labor Dept.
- Update Labor Law, compensation and benefits policy.
- Other tasks assigned by HR Manager and Directors.

Yêu cầu công việc

- Degree / Diploma in Human Resources Management or related fields
- At least 3 years working experience in the same position
- Detailed, well-organized and able to independently to meet datelines
- Communication skills, spoken and written English

Phúc lợi công việc

- Deal salary according to ability
- Social insurance, Health insurance, Unemployment Insurance and other benefits according to the labor law
- Company service benefits including dental, skincare and chiropractic, ...
- Birthday, wedding and ETC… allowances provided
- Year-end bonus
- Annual company outing trip

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 503 / 0
Từ khóa:
HR Executive C&B
Logo Công ty TNHH Lá Phong Quốc Tế Công ty TNHH Lá Phong Quốc Tế
Lô Md6, Khu A - Khu Đô Thị Mới Nam Thành Phố, Đường Nguyễn Lương Bằng - Phường Tân Phú - Quận 7 - Tp Hồ Chí Minh.

Ngày đăng tuyển
02/03/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng
Tiếng Anh

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Việt

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
3 năm

Ứng viên
Nam nữ
HR Executive (C&B, Quận 1)
Công ty TNHH Lá Phong Quốc Tế
Nộp đơn