Mô tả công việc
  • General management of all work related to the HR department
  • In charge of implementation: Timekeeping, salary calculation, welfare regime, social insurance, health insurance, unemployment insurance, and personal income tax
  • Monitoring deadlines, drafting and signing Labor contract
  • Working with state agencies: Insurance, Department of Labor, Invalids and Social Affairs, Immigration Department.
  • Receive and transmit information on administrative documents, keep and arrange personnel records, and documents
  • Complete the necessary documents and documents from HCM/HN office
  • In charge of recruiting all positions from the assigned units
  • Manage, store and update employee information records.
  • Other tasks assigned by BOM
Yêu cầu công việc
  • Bachelor degree with Human Resources, Business Administration, Law or relevant field
  • At least 3-5 years HR full function experiences
  • Good in communication, problem solving and negotiation
  • Have good office computer skills
  • Good command of English
  • Able to work independently or in group under high pressure
Phúc lợi công việc
  • Salary: As per experience and qualification
  • All benefits as per Labor law
  • Professional, dynamic working environment
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 481 / 4
Logo Công ty TNHH Dịch vụ Logistics Gia Linh Công ty TNHH Dịch vụ Logistics Gia Linh
Lầu 5, tòa nhà SCSC, 30 Phan Thúc Duyện, Phường 4, Tân Bình, TP Hồ Chí Minh.

Ngày đăng tuyển
23/03/2024

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
3 năm

Ứng viên
Nữ
HR Executive
Công ty TNHH Dịch vụ Logistics Gia Linh
Nộp đơn