Mô tả công việc
  • Recruitment - Support on recruitment by initially search and screen CVs, follow up all hiring procedures
  • Induction agenda preparation - follow up orientation program, update by weekly report.
  • Control all Leave/ Attendance and make relevant reports.
  • Follow up with Housing lease for expatriates
  • Follow up with Work Permit Application - Responsible to prepare all relevant procedures/ documentation.
  • Follow up with Temporary Residence Card processing for expatriates
  • Birthday/Condolence celebration - Play a role of HR in concerning staff birthdays, condolence, marriage or any relevant issues.
  • Training & Events - Support as assistant role in organizing company events, training & development programs, meetings, Health check, etc.
Yêu cầu công việc
  • Qualification / Education: University/ College degree in Business Law, Human Resource Management, English or relevant field
  • Specific Knowledge and Skills - Comprehensive knowledge of HR management and labour law.
  • Excellent communication and report writing skills.
  • Ability to work independently, under high pressure, and overtime to meet deadlines.
  • Fluency in spoken and written English.
  • Experience - Minimum 5 year experience in HR Scope of Work at foreign owned companies.
Phúc lợi công việc
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 372 / 0
Logo Công ty TNHH Shoefabrik Công ty TNHH Shoefabrik
Số 46-48-50-52-54-56-58-60-62-64 đường số 8, KDC Trung Sơn - Xã Bình Hưng - Huyện Bình Chánh - TP Hồ Chí Minh
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
01/12/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
5 năm

Ứng viên
Nam nữ
HR Coordinator
Công ty TNHH Shoefabrik
Nộp đơn