Mô tả công việc

HR:

  • Prepare Offer Letter, Labor contract, Resignation Letter,…, the other ad-hoc Decisions from BM.
  • Filing HR document
  • Prepare and filing Social Insurance document

Admin & Receptionist:

  • To handle daily administration (office expenses) and receptionist;
  • Verify details of supplier invoices; make payment request, delivery Bills/ Dos (if any);
  • Undertake ad-hoc duties as assigned by Manager

Yêu cầu công việc
  • Candidates must possess at least Diploma of Administration/ Accounting;
  • At least 1 year working in Accounting and Administration fields is required for this position;
  • Knowledge in MS Excel, MS word and Amis accounting software;
  • Able to conserve and written in English & Vietnamese.
Phúc lợi công việc
  • Get full Health and Social Insurance according to Labor Law;
  • Another health insurance: Generali;
  • Yearly company team building;
  • 13th salary payment;
  • 14 annual leave days
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 505 / 3
Từ khóa:
Receptionist admin HR
Logo Công ty TNHH Mainfreight Việt Nam Công ty TNHH Mainfreight Việt Nam
Tầng 9, Tòa nhà Vietjet Plaza, Số 60A Trường Sơn, Phường 2, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Ngày đăng tuyển
17/04/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
HR Admin Receptionist
Công ty TNHH Mainfreight Việt Nam
Nộp đơn