HR & Admin Manager
Trình độ: Đại học
Mô tả công việc
I. SCOPE OF WORK
- We are looking for an HR & Admin manager to oversee all aspects of human resources practices and processes. To us, an HR & Admin manager is the go-to person for all employee-related issues. This means that your duties will involve managing activities such as job design, recruitment, employee relations, performance management, training & development and talent management.
II. RESPONSIBILITIES
- Develop and implement HR strategies and initiatives aligned with the overall business strategy.
- Bridge management and employee relations by addressing demands, grievances or other issues.
- Manage the recruitment and selection process
- Support current and future business needs through the development, engagement, motivation and preservation of human capital.
- Develop and monitor overall HR strategies, systems, tactics and procedures across the organization.
- Nurture a positive working environment.
- Oversee and manage a performance appraisal system that drives high performance.
- Maintain pay plan, benefits and onboarding programs.
- Assess training needs to apply and monitor training program.
- Report to management and provide decision support through HR metrics. Ensure legal compliance throughout human resource management.
- Support in documentation process: sick leave, vacation balance, time sheets, necessary HR orders, process standardization.
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree
- Experienced in Fintech/ Consumer Finance industry is a plus
- Good at using English (4 skills)
- Proven working experience as HR & Admin manager
- Demonstrable experience with human resources metrics
- Ability to architect strategy along with leadership skills
- Competence to build and effectively manage interpersonal relationships at all levels of the company
- In-depth knowledge of labor law and HR best practice.
Phúc lợi công việc
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
Nộp đơn 402 / 0
Công ty TNHH Gofingo Việt Nam
Số 102 Nguyễn Xí - Phường 26 - Quận Bình Thạnh - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: từ 20 - 49 nhân viên
Ngày đăng tuyển
22/01/2022
22/01/2022
Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh
Tp Hồ Chí Minh
Cấp bậc
Quản lý
Quản lý
Kỹ năng
Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ
Bất kỳ
Trình độ học vấn
Đại học
Đại học
Ứng viên
Nam nữ
Nam nữ
Việc làm tương tự
Giám Sát Nhân Sự (HR Supervisor )
Công ty TNHH Bảo hiểm Nhân thọ Mirae Asset Prévoir
Chuyên viên Tuân thủ & Kiểm soát nội bộ (LCIC Senior Officer)
Công ty TNHH Bảo hiểm Nhân thọ Mirae Asset Prévoir
Chuyên viên Hỗ trợ nghiệp vụ (Kiểm soát văn bản nội bộ)
Ngân hàng TMCP Việt Nam Thịnh Vượng (VPBank)
Trưởng Phòng Quản Lý Chất Lượng Văn Thư Lưu Trữ
Công ty TNHH Đầu Tư Phát Triển Sản Xuất Hạ Long (BIM GROUP)
Nhân viên hành chính
Trung Tâm Dịch Vụ Phân Tích Thí Nghiệm Thành Phố Hồ Chí Minh
HR & Admin Manager
Công ty TNHH Gofingo Việt Nam
Nộp đơn
Công ty TNHH Gofingo Việt Nam