HR & Admin Executive
Công ty Cổ phần Ẩm Thực Chảo Đỏ
Mức lương: 8 - 12 triệu
Kinh nghiệm: 3 năm
Nơi làm việc: Tp Hồ Chí Minh
Trình độ: Đại học
Mô tả công việc
- Take charge for all recruitment activities from coordinating with Department Head to understand the scope, responsibilities and requirements of positions to be filled to implement the recruiting process. .
- Manage applicant information in recruitment database in proper manner.
- Elaborate payroll and review payroll reports to guarantee accuracy in the data and on time payment to employees.
- Apply personnel actions for employees (position change, new hires, resignations, promotions, salary changes, bonuses, among others) to guarantee payment in a timely manner.
- Keep control of employee benefits according to the defined company policies (health insurance, phone allowance, uniforms, lunch, transportation- when applicable, among others) to ensure compliance.
- Provide consultancies to company’s current compensation and benefit program to enhance the package’s competitiveness.
- Dig into the business case to help the management team in implementing necessary actions, propose and design suitable employee’s benefit frameworks to attract and retain employees.
- Involve in solutions and project to better engage employees in the organization.
- Act as a consultant and driver in leading company and social activities (year end party, company trip, etc. ) to promote company culture.
- Propose suitable training courses to ensure and enhance the inspiration and incorporation of taught skills and techniques into employees work behavior.
- Participate in marketing activities of introducing and inspiring people.
- Act as the contact point in the front office to welcome guest in alignment with Company Security Policy.
- Take charge for whole procurement process in ensuring appropriate products and services for office, prepare and review purchasing contracts.
- Be responsible for providing information and supervising outsourcing suppliers (office leasing, office sanitation, drinks, ...).
- Purchase the office supplies to guarantee the material resources for the operation
- Make report of working time – report of holidays and asset management.
- Lead the logistic arrangement for meeting, visit and other company events.
- Register parking card for newcomers and make report regarding parking fee.
- Other tasks assigned by Line Manager
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s degree in any field, preferred in Business English.
- Experiences: 3- 5 years relevant experience in HR Admin or Administration.
- Understanding of Labor Law and relevant regulation
- Able to adapt to changes, and develop solutions through analytical, interpretative, evaluative, creative and innovative thinking
- Computer Literacy i.e. MS Office.
- Time management & Decisions making skills.
- Well-organized.
- Service mindset.
Phúc lợi công việc
- Trao đổi khi phỏng vấn
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
Nộp đơn 574 / 3
Công ty Cổ phần Ẩm Thực Chảo Đỏ
Tầng 7, Tòa nhà Dreamplex số 195 Điện Biên Phủ, Phường 15, Quận Bình Thạnh, TP.HCM
Quy mô: hơn 200 nhân viên
Ngày đăng tuyển
22/02/2020
22/02/2020
Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh
Tp Hồ Chí Minh
Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Ngành nghề
Nhân sự - Hành chính - Thư ký
Nhân sự - Hành chính - Thư ký
Kỹ năng
Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ
Bất kỳ
Trình độ học vấn
Đại học
Đại học
Kinh nghiệm làm việc
3 năm
3 năm
Ứng viên
Nam nữ
Nam nữ
Việc làm tương tự
Giám Sát Nhân Sự (HR Supervisor )
Công ty TNHH Bảo hiểm Nhân thọ Mirae Asset Prévoir
Chuyên viên Hỗ trợ nghiệp vụ (Kiểm soát văn bản nội bộ)
Ngân hàng TMCP Việt Nam Thịnh Vượng (VPBank)
Trưởng Phòng Quản Lý Chất Lượng Văn Thư Lưu Trữ
Công ty TNHH Đầu Tư Phát Triển Sản Xuất Hạ Long (BIM GROUP)
Nhân viên hành chính
Trung Tâm Dịch Vụ Phân Tích Thí Nghiệm Thành Phố Hồ Chí Minh
Tuyển 8 Cử Nhân Luật thích viết bài
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
HR & Admin Executive
Công ty Cổ phần Ẩm Thực Chảo Đỏ
Nộp đơn
Công ty Cổ phần Ẩm Thực Chảo Đỏ