Mô tả công việc
  • Supporting, training, and supervising front office staffs.
  • Ensuring that all customer-related tasks are handled accurately and on time to improve guests' experience.
  • Handling customer complaints and special requests.
  • Maintaining an orderly appearance throughout the reception area.
  • Monitoring stock and ordering office supplies, including stationery and information leaflets.
  • Preparing monthly management reports.
  • Managing the departmental budget.
  • Updating files and records.
Yêu cầu công việc
  • Fluent in English (4 skills).
  • Client services or management experience.
  • Great interpersonal and communication skills.
  • Excellent problem-solving skills.
  • The ability to remain positive and focused in a fast-paced environment.
  • Good time management skills.
  • Great computer skills and the ability to learn new skills quickly.
  • A professional appearance.
Phúc lợi công việc
  • Dynamic & positive environment.
  • Social Insurance, health insurance base on 100% gross salary.
  • 100% gross salary on probation period.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 342 / 0
Logo Công ty TNHH Savills (Việt Nam) Công ty TNHH Savills (Việt Nam)
41A Lý Thái Tổ - Phường Lý Thái Tổ - Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội.
Quy mô: từ 20 - 49 nhân viên

Ngày đăng tuyển
15/03/2023

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Quản lý


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
4 năm

Ứng viên
Nam nữ
Front Office Manager
Công ty TNHH Savills (Việt Nam)
Nộp đơn