Customer Service Supervisor (Call/Contact Center)
Chi nhánh Công ty TNHH Transcosmos Việt Nam tại Thành Phố Hồ Chí Minh
Mức lương: 17 - 19 triệu
Kinh nghiệm: 1 năm
Nơi làm việc: Tp Hồ Chí Minh
Trình độ: Cao đẳng
Mô tả công việc
- Support the Customer Service Manager (CSM) in achieving business goals.
- Manage the day to day operations within the customer service team including process escalations, quality checking, and staffing needs.
- Lead team with 6 - 8 Team Leaders and 80 - 90 agents
- Process designer
- Continuously implement new or innovative existing processes to improve KPIs, Customer experiences, Efficiency performance.
- Support to develop a training plan for new CSRs and maintain continuous training for existing CSRs.
- Assist CSR in exceeding customer expectations through excellent customer service.
- Provide regular, transparent feedback and reporting on CSR performance to the CSM.
- Forecasting the volume of workload daily & peak period and design plans to overcome the backlogs but still maintain good KPIs
- Fining the gaps in process and offering the best solutions to maximize capacities and resources for improvement
- Identify risks and provide immediate action plans during the sudden incident
- Coordinate with other teams/ departments to achieve company's business goals
Yêu cầu công việc
- Minimum 1 years of experience in a supervisor role (specialized in BPO Call Center)
- Experience in managing large team size (> 50 people)
- Good at English
- Goal better, data-driven, self-motivated leader, can-do attitude, open and supportive mindset
- Good at planning and organizing, communication, presentation, negotiation, interpersonal, and problem-solving.
- Work independently and proactively take on new responsibilities where most needed.
- Good at data and report to control backlogs & performance.
Phúc lợi công việc
- Discussed in the interview
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
Nộp đơn 661 / 2
Chi nhánh Công ty TNHH Transcosmos Việt Nam tại Thành Phố Hồ Chí Minh
Tầng 8 và Tầng 10, Tòa nhà SCETPA, Số 19A Cộng Hòa - Phường 12 - Quận Tân Bình - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: hơn 200 nhân viên
Ngày đăng tuyển
07/08/2020
07/08/2020
Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh
Tp Hồ Chí Minh
Cấp bậc
Trưởng nhóm / ban
Trưởng nhóm / ban
Kỹ năng
Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh
Tiếng Anh
Trình độ học vấn
Cao đẳng
Cao đẳng
Kinh nghiệm làm việc
1 năm
1 năm
Ứng viên
Nam nữ, từ 26 tới 35 tuổi
Nam nữ, từ 26 tới 35 tuổi
Customer Service Supervisor (Call/Contact Center)
Chi nhánh Công ty TNHH Transcosmos Việt Nam tại Thành Phố Hồ Chí Minh
Nộp đơn
Chi nhánh Công ty TNHH Transcosmos Việt Nam tại Thành Phố Hồ Chí Minh