Chuyên Viên Giao Dịch Khách Hàng (Account Executive)
Trình độ: Đại học
Mô tả công việc
General responsibilities
1. Company requirements
- Write client and internal contact reports ;
- Write client reports after campaign;
- Prepare administration tasks;
- Maintain relationship with all clients to ensure high level of client satisfaction;
- Demonstrate ability to interact and cooperate with all colleagues;
- Able to understand customers’ requirements and communicate them to company;
- Able to speak out “point of view” of each project to customers;
- Able to understand cost structure and company’s expectation margin for each project;
- Keep Management team updated with Competitors activities or Industry trend.
2. Expertise:
- Meet and liaise with clients to discuss and identify their requirements;
- Organize the brainstorming to devise an campaign that meets the client's brief and budget;
- Work with the Account Manager to brief media, think creative and research, and assist with the formulation of marketing strategies;
- Make a task list and allocate the resource to execute the campaign
- Write the proposal, present to the client and follow up the feedback to meet the client’s expectation;
- Liaise with, and act as the link between, the client and advertising agency by maintaining regular contact with both, ensuring that communication flows effectively;
- Negotiate with clients and agency staff about the details of campaign;
- Present creative work to clients for approval or modification;
- Manage budget, manage campaign cost and invoice clients;
- Write MC scripts, program agenda, …
- Monitor the effectiveness of campaigns;
- Make 'pitches' along with other agency staff, to try to win new business for the agency.
Yêu cầu công việc
Education, qualifications and experience
- Bachelor’s degree
- At least 1-year experience at Event Agency
- Experience in the same position across various marketing disciplines, e.g. events, activation, PR, sales promotion, digital is an advantage
- Strong understanding of customer and market dynamic requirements
- Aesthetic, adaptable, tenacious, systematic, innovative and insightful
Skills
- Good written skills, particularly in relation to proposals and presentation
- Good English in verbal and written communication
- Good time management
- Ability to communicate clearly both verbally and in writing
- Must be well-organized
- Excellent people skills and the ability to work with a wide range of people
- Professional appearance and persona
- Ability to work long hours, especially under tight deadline
- Travel to the client may be required
- Ability to handle pressure well
Phúc lợi công việc
- Môi trường làm việc trẻ trung, năng động, chuyên nghiệp, trang phục tự do
- Được đào tạo thêm về nghiệp vụ Marketing/Sự kiện/ Thiết kế
- Được cấp Laptop để làm việc
- Chỗ để xe miễn phí
- Hưởng đầy đủ các chế độ BHXH theo chính sách quy định
- Được mua bảo hiểm Generali
- Thưởng tháng 13
- Đánh giá tăng lương hàng năm
- Du lịch, và rất nhiều các phúc lợi khác,…
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
Nộp đơn 484 / 0
Công ty TNHH Mễ Tân
50 - 52 Hoa Phượng, Phường 2, Phú Nhuận, TP HCM
Quy mô: hơn 200 nhân viên
Ngày đăng tuyển
05/12/2019
05/12/2019
Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh
Tp Hồ Chí Minh
Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Kỹ năng
Tiếng Anh giao tiếp; Marketing; Proposal; Content
Tiếng Anh giao tiếp; Marketing; Proposal; Content
Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh
Tiếng Anh
Trình độ học vấn
Đại học
Đại học
Kinh nghiệm làm việc
1 năm
1 năm
Ứng viên
Nam nữ
Nam nữ
Chuyên Viên Giao Dịch Khách Hàng (Account Executive)
Công ty TNHH Mễ Tân
Nộp đơn
Công ty TNHH Mễ Tân