Mô tả công việc

- Check timesheet, be responsible for timely and accuracy processing of payroll payment and pay slip.
- In charge all of activities related to Compulsory insurances.
- Follow up PIT code registration, dependent registration for employee and being responsible for monthly PIT deduction, yearly finalization.
- Follow up and record employees profiles, Labour contract, Trade union, Annual leave record.
- Complete the final compensation, severance allowance and other paperwork for leaving employees.
- Coordinates with related benefits issue: medical insurance, annual health check, benefits, claim for the concerned employees both through insurance agency.
- Prepare reports as required monthly by headcount, turnover rate, summary salary to accountant and HRM.
- Other HR Admin tasks…..

Yêu cầu công việc

- At least 2 years experiences at this position
- Excellence in Microsoft Excel and Word, VBA as a plus mark
- Clever and good in communication
- Patient, detail and result oriented, can work under pressure
- Teamwork, positive thinking and can work independently

Phúc lợi công việc

- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 991 / 6
Logo Công ty Cổ phần Central Retail Corporation (Việt Nam) Công ty Cổ phần Central Retail Corporation (Việt Nam)
163 Đường Phan Đăng Lưu - Phường 01 - Quận Phú Nhuận - TP Hồ Chí Minh
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
27/08/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
C&B Executive (Payroll & Insurances)
Công ty Cổ phần Central Retail Corporation (Việt Nam)
Nộp đơn