Mô tả công việc
  • Be responsible in caculating salary for whole company
  • Provide information and guidance to all the employees and management on the HR practices and policies of the company
  • Establish, maintain and update personal information, preparation of labor contract, HR records for all the employees, time and attendance system and other related database
  • Manage, update and follow up employees list, annual leave, attendance sheet check
  • Handle the resignation procedure for employees including finalize and return social insurance book.
  • Handle visa applications, temporary residence card, travel arrangements, work permit applications etc
Yêu cầu công việc

Qualifications

  • Bachelor of economics, business administration, foreign language or equivalent.
  • At least 1-year experience in equivalent positions.
  • Excellent knowledge of MS Office: Word, Excel, Powerpoint
  • Ability to multitask and prioritize daily workload
  • Smart, quick at learning & understanding
  • Proficiency in English is must be

Skills

  • Good at problem solving
  • Good at communication and presentation
  • Team-working and interacts well with people of all levels
  • Able to work independently and under pressure.
Phúc lợi công việc
  • Bảo hiểm theo quy định
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 380 / 1
Từ khóa:
C&B Executive
Logo Chi nhánh Công ty Cổ phần AEG - Việt Nam Chi nhánh Công ty Cổ phần AEG - Việt Nam
66-68 Võ Văn Tần - Phường 06 - Quận 3 - TP Hồ Chí Minh
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
19/08/2019

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
C&B Executive
Chi nhánh Công ty Cổ phần AEG - Việt Nam
Nộp đơn