C&B Executive
Mô tả công việc
- Ensure payroll system for all employees is being carried out accurately and timely
- Implement and maintain the C&B procedures: Payroll , Social Insurance, PIT
- Complete monthly personal income tax declaration for Employees and report to Tax department.
- Be In charge of social insurance, health insurance, unemployment insurance for all employees
- Be In charge of PIT for Employees and report to Tax department,
- Complete the final compensation and severance allowance for employees leaving PEC VN
- Be responsible for all payment such as: Factory rental fee, utilities bills (internal/external), water treatment, photo/printer machine rental, Garbage collection fee…
- Monthly/Quarterly/Yearly update report related to environment (if any)
Yêu cầu công việc
- Graduate Bachelor of Business Administration, HR Management, Accounting
- 2 - 3 years of experience in the same position
- Integrity, Careless, Commitment
- Accuracy and attention to detail with good calculation skills
- English Communication skills
Phúc lợi công việc
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
25/04/2022
Tp Hồ Chí Minh
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Nhân sự - Hành chính - Thư ký
Bất kỳ
Đại học
2 năm
Nữ, từ 25 tới 35 tuổi
Công ty TNHH PEC Manufacturing Việt Nam