Mô tả công việc

- Ensure payroll system for all employees is being carried out accurately and timely
- Implement and maintain the C&B procedures: Payroll , Social Insurance, PIT
- Complete monthly personal income tax declaration for Employees and report to Tax department.
- Be In charge of social insurance, health insurance, unemployment insurance for all employees
- Be In charge of PIT for Employees and report to Tax department,
- Complete the final compensation and severance allowance for employees leaving PEC VN
- Be responsible for all payment such as: Factory rental fee, utilities bills (internal/external), water treatment, photo/printer machine rental, Garbage collection fee…
- Monthly/Quarterly/Yearly update report related to environment (if any)

Yêu cầu công việc

- Graduate Bachelor of Business Administration, HR Management, Accounting
- 2 - 3 years of experience in the same position
- Integrity, Careless, Commitment
- Accuracy and attention to detail with good calculation skills
- English Communication skills

Phúc lợi công việc

- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 415 / 0
Logo Công ty TNHH PEC Manufacturing Việt Nam Công ty TNHH PEC Manufacturing Việt Nam
Nhà xưởng số 3, Lô I-3b-1, Đường N6, Khu Công nghệ cao - Phường Tân Phú - Quận 9 - TP Hồ Chí Minh
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
25/04/2022

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nữ, từ 25 tới 35 tuổi
C&B Executive
Công ty TNHH PEC Manufacturing Việt Nam
Nộp đơn