Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Administrative Officer

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 25/06/2025
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
1 năm
Hạn nộp hồ sơ
25/06/2025
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

Where we are going to

1. Office Management

  • Oversee daily office operations and ensure the office is well-maintained
  • Manage office stationery and place orders as needed
  • Ensure all office equipment is in good working order and arrange repairs when necessary

2. Communication and Correspondence

  • Manage and route incoming and outgoing emails, letters, and other communications
  • Act as the point of contact for internal and external stakeholders, including clients, vendors, and other agencies
  • Draft and distribute official company communications, memos, and meeting agendas
  • Support the HR Department in the onboarding process

3. Vendor and Service Management

  • Negotiate contracts and manage relationships with office suppliers, vendors and service providers
  • Follow service contracts and assess the quality of services provided, renewing or terminating contracts as necessary
  • Oversee office-related procurement processes, including obtaining quotes and processing payments

4. Company Event Organization

  • Plan, coordinate, and execute internal company events such as team-building activities, happy-hours events
  • Prepare budgets for all events, ensuring cost efficiency

Yêu cầu ứng viên

  • Bachelor's degree in Business Administration or related major
  • Minimum 1+ years of experience as an Administrative Officer or similar role
  • Well-organized and able to handle multiple tasks and changing priorities under pressure
  • Strong attention to detail and problem-solving skills
  • Good English communication skills, both verbal and written
  • Proficient in Word, Excel, and PowerPoint

Quyền lợi/Phúc lợi

  • Competitive salary and benefits package
  • Opportunity to work with a dynamic and supportive team
  • Career growth and development opportunities
  • A collaborative and innovative work environment
  • Happy Hours, Team buildings

Thời gian làm việc

  • Thứ 2 - Thứ 6 (từ 08:00 đến 17:00)

Địa điểm làm việc

  • 46-48-50-52 Đường B4, Phường An Lợi Đông, Thành phố Thủ Đức, Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Công nghệ thông tin, Nhóm nghề khác
Địa chỉ: 46-48-50-52 Đường B4, Phường An Lợi Đông, Thành phố Thủ Đức, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Gianty Việt Nam
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Công nghệ thông tin, Nhóm nghề khác
Địa chỉ: 46-48-50-52 Đường B4, Phường An Lợi Đông, Thành phố Thủ Đức, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
05/06/2025
Cấp bậc
Nhân viên
Học vấn
Cao đẳng
Số lượng tuyển
2
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 05/06/2025
Cấp bậc: Nhân viên
Học vấn: Cao đẳng
Số lượng tuyển: 2
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Kỹ năng cần có
Sử dụng vi tính văn phòng (Excel, Word, PowerPoint)

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...