Mô tả công việc
  • Greeting and assisting visitors and guests and directing them to the appropriate personnel;
  • Handling incoming and outgoing calls with standards etiquette and connecting calls to relevant staff, or the taking of messages, etc.;
  • Ordering and maintaining office supplies including but not limited to; stationery and writing material, printer cartridges/ inks, printer paper, etc.
  • Sorting and distributing of incoming post and sending outgoing post
  • Liaising with colleagues and external contacts to book transportation and accommodation
  • Assisting HR in the distribution of uniforms
  • Assisting HR in maintaining employee attendance and leave records
  • Assisting with other day-to-day operational matters
Yêu cầu công việc
  • Excellent command in speaking and writing of English, able to communicate in Korean is a plus;
  • Minimum 01 year of experience in similar position in a foreign environment;
  • Good computer skills (Microsoft Excel, Microsoft Word, Power Point,..);
  • Team spirit, friendly orientation
  • Well-organization, honesty, integrity and enthusiasm.
Phúc lợi công việc
  • Discussed in the interview
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 704 / 1
Logo Chi nhánh Công ty Cổ Phần EVERPIA Chi nhánh Công ty Cổ Phần EVERPIA
G26-G27 Đường số 3A, KDC Him Lam - Phường Tân Hưng - Quận 7 - TP Hồ Chí Minh
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
13/01/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ, từ 22 tới 30 tuổi
Administrative Officer
Chi nhánh Công ty Cổ Phần EVERPIA
Nộp đơn