Administrative and Reception (12 - 18 Triệu, Cao > 163 cm)
Mô tả công việc
- Assist admin activities.
- Manage office expenses. Handle payment all issued cost includes: stationery, drinking water, parking fee, etc.
- Organize Company’s Team-building activities, company trip, etc.
- Be responsible for office management and working with the vendors for all relevant tasks of admin works.
- Other tasks assigned by direct manager.
- Making recruitment post on website, check profile and choose appropriate candidates,
call for interview job, arrange interview schedule.
- Coordinate with Payroll outsource vendor
Yêu cầu công việc
- Priority nice- looking appearance,Female. Under 25 years old with the hight at least 163cm
- Bachelor degree.
- At least 1 year experience Admin experience.
- Good command of written and spoken English/Chinese.
- Sharp, careful, dynamic, self-managing.
Phúc lợi công việc
- Tháng lương thứ 13
- Các chế độ phúc lợi xã hội như: BHYT, BHXH, BH thất nghiệp theo quy định của Luật lao động
- Chế độ đào tạo nâng cao nghiệp vụ và có cơ hội thăng tiến trong nghề nghiệp
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
26/08/2020
Tp Hồ Chí Minh
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Reception, Administrative, MS Office, English, Human Resource
Tiếng Anh
Đại học
1 năm
Nam nữ
Văn Phòng Đại Diện Bigo Technology Pte. Ltd Tại Thành Phố Hồ Chí Minh