Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Administration Officer

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 14/02/2020
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ
14/02/2020
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

RESPONSIBILITY:
1. Receptionist:
- Listen and receive phone calls coming to the company, transfer the phone calls to the recipient's phone number or record information as needed.
- Assist the company leaders to welcome guests, guide guests coming to/leaving from the company.
- To assist arranging and preparing internal meetings in the company.
- Participate in holding the meetings, conferences, seminars.
- Book air tickets, hotels for managerial officers and staff on business trips.
2. Clerical work, office management:
- Receive dispatches, papers sent to the company. To sort and forward them to the recipient;
- To act as the clue to send dispatches, papers outside the company. To arrange storing dispatches, papers, documents, records, contracts. To track and manage company schedules.
- Manage office cleaning (plants, aquariums ...) monthly and make a request to pay expenses.
- Keep track of expenses incurred during the month (expenses of electricity, parking for employees, courier, internet, phone ...) and send payment requests at the end of the month.
- Keep track of the invoices to match the costs incurred, check the invoice information upon receipt then transfer it to the accountant.
- Work with the building management board to solve problems arising in the office.
- To arrange and print documents as needed.
- Book birthday flowers for customers, buy gifts for customers upon requirement.
3. Infrastructure management, assets, equipment:
- Manage and track assets, equipment, and stationery at the Office.
- Procure stationery, common items at the company (if necessary).
4. Other administrative jobs:
- Keep the Office neat and clean.
- Inspect and urge units and individuals regularly to strictly abide by the Company's regulations.
- Track and report the Office's fingerprint time attendance results.
- Procure necessities (tea, coffee, water, fruit ...) for the Office.
- Provide logistics for the Company's events.
- Other jobs are required by managerial office.

RIGHTS:
- Negotiable salary depends on ability and experience.
- 13th month salary + Bonus according to job performance.
- Reviewing for increase in salary according to the capacity and annual work results.
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to the state regime.
- Team building activities are organized periodically.
- Annual vacation program according to the company's regulations.
- Activities to take care of the spiritual life of employees: personal birthdays, holidays, ....
- Participate in training courses to improve their knowledge, improve the quality of the work

Yêu cầu ứng viên

- Bachelor's degree, major in Administration, Office Administration.
- Experienced for at least 2 years or more in the same position.
- Good-looking appearance, good communication skill.
- Basic communication in English (TOEIC is an advantage). Proficient in office(word, excel,…).
- Agile, careful, honest, good communication. Covering the work within the assigned tasks; Responsible for the job, self-discipline at work.
- Actively handle the arising tasks, promptly report the managerial officer the jobs outside the scope of their responsibilities.

Quyền lợi/Phúc lợi

- Reviewing for increase in salary according to the capacity and annual work results.
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to the state regime.
- 13th month salary + Bonus according to job performance.

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 81 đường Hàm Nghi, Phường Nguyễn Thái Bình, Quận 1, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Tiến Thịnh Migration & Investment Consulting
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 81 đường Hàm Nghi, Phường Nguyễn Thái Bình, Quận 1, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
20/01/2020
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 20/01/2020
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...